JOB DESCRIPTION
Account management
- Take charge of the entire B2B Sales Process from lead generation, solution consulting, proposal development, contract negotiations & deal closure.
- Target and acquire enterprise clients, including Top VN500 and Mega Accounts companies (e.g., large corporations in manufacturing, retail, and logistics).
- Interact closely with the clients to get the client’ needs.
- Deliver compelling proposal demos, addressing client questions and concerns with finesse and confidence.
- Negotiate on proposal aspects such as pricing, implementation & terms, etc. to reach mutually beneficial agreements.
- Coordinate with related departments to ensure projects run smoothly and meet the client’ needs.
- Act as the main contact point for problem-solving during running the project
REQUIREMENTS
- Have at least 3-5 years of experience in Sales/ Business Development/ Account Manager.
- Having experience in the IT Outsourcing (ITO), Time & Materials (T&M), and Custom Software Solutions (e.g., ERP, CRM, and Cloud services) field or working as an international salesperson
- Knowledge of digital solutions and technologies.
- Excellent organizational and time management skills.
- Strong communication and interpersonal skill.
- Ability to work effectively under high pressure & with cross-functional teams.
- Strong communication and negotiation abilities.
- Problem-solving and strategic thinking skills.
- Good in English.
BENEFITS:
- Salary: up to 30 mil gross + incentives
- Training and career development opportunities.
- Package: 13, 14 salary month + Project bonus + Extra package: 16 Mil /employee/year (Bonus at: Tet, New Year, CMC Corp’s birthday, 2/9 and Tet’s gift, Middle-Autumn gift, …)
- Opportunity to approach newest technology trends; development of your career within an international Company.
- Building large-scale & global software products for our clients.
- Onsite opportunities: short-term and long-term assignments in US, Europe, Asia.
- Paid annual leave: 12 days (12 vacation days)
- Salary review 2 times/year or on excellent performance.
- Company’s labor policy completely pursuant to Vietnamese labor legislation plus other benefits offered by the company (AON care premium, Company trip, Holiday, Sum-up, etc)
- Working time: 8h/day (from Monday to Friday)
Công Ty TNHH Onpoint chúng tôi liên tục khám phá những phát triển công nghệ để nắm bắt các xu hướng mới và tận dụng các cơ hội mới để phát triển. Chúng tôi làm việc với các chuyên gia công nghệ đầu ngành để xây dựng các khả năng mới và cố gắng tìm ra các giải pháp mang lại ROI hiệu quả nhất cho khách hàng của mình. Các sản phẩm công nghệ của chúng tôi bao trùm chuỗi giá trị thương mại điện tử từ đầu đến cuối và được xây dựng dựa trên kinh nghiệm thực tế vận hành các doanh nghiệp thương mại điện tử.
Review Onpoint
Hoàn toàn ko phù hợp gắn bó lâu dài, ko phù hợp phát triển cá nhân nốt. Nhiều task toàn làm manual bằng cơm, quy trình rườm rà (rv)
Đồng nghiệp hòa đồng thoải mái trong công việc mặc dù công việc khá nhiều nhưng ai cũng chịu cày (IT)
Công ty ổn, thoải mái trong việc lựa chọn công nghệ nhưng cần cải thiện chế độ bonus