Mô tả công việc
Comply with the customer service strategy, efficiently managing all guest requests and committing to achieve total guest satisfaction.
Ensure the customer experience, personalising their stay, anticipating their needs and exceeding their expectations.
Inform and offer customers services and products according to their preferences, both in the hotel and in the destination, applying upselling and cross-selling techniques to optimise the hotel's extra revenues.
Manage customer incidents, following the established protocols.
Comply with the attributes, standards and manuals applicable to their department.
Efficiently use the different customer experience management tools. Be aware of the Voice of the Customer results, complying with the defined improvement plans.
Comply with the Sensory Architecture defined for their area.
Verify material orders following the set product guidelines, for better optimisation of economic resources.
HEALTH & SAFETY/ HEALTHY WORKPLACE
Be knowledgeable of the hotel's evacuation plan.
Be knowledgeable of the personal protective equipment and use it correctly.
Be knowledgeable of the methods, work procedures and risks inherent to their activity.
Assume the responsibilities assigned in the Occupational Health and Safety Management System Manual.
Yêu cầu công việc
English - Basic Level
Korean - Good level, written & spoken.
At least 1 years in international hotels in the same position.
Quyền lợi được hưởng
Insurance: In addition to health insurance, social insurance and unemployment insurance according to the Labor Law, employees are entitled to participate in the health insurance package under the Group regime.
13th month salary and holidays bonus.
Free shift meal and parking
Công ty TNHH Phát Triển AROMA – Tổ chức tiên phong và duy nhất chuyên sâu về đào tạo Tiếng Anh Cho Người Đi Làm & Doanh Nghiệp tại Việt Nam.
Hơn 10 năm kinh nghiệm, hợp tác với hơn 700 doanh nghiệp và tổ chức tên tuổi, đào tạo và nâng cao trình độ tiếng Anh cho 20.000 người đi làm.
Chương trình đào tạo: đúc kết từ thực tế công việc, vừa học vừa thực hành thông qua các tình huống làm việc hàng ngày.
Đối tượng học viên: các lớp học chỉ bao gồm người đi làm, không nhận học sinh, sinh viên để tạo môi trường học tập đồng nhất, cởi mở và tạo cơ hội mở rộng mối quan hệ.
Dịch vụ chăm sóc học viên: được chuyên biệt hóa với tiêu chuẩn cao, phục vụ riêng cho đối tượng người đi làm bận rộn, có nhu cầu và đòi hỏi cao trong việc học Tiếng Anh.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
Lịch sử thành lập
- 2009: Thành lập Công Ty TNHH Phát Triển AROMA
Mission
“Kỹ năng có thể đào tạo, bằng cấp chỉ là vật trưng bày, kinh nghiệm có thể dần tích lũy. Ở AROMA chúng tôi kiếm tìm những thành viên có “hạt giống tốt”, bản lĩnh, ham muốn chinh phục thử thách và phát triển bản thân, sẵn sàng cháy hết mình cho công việc.”