Mô tả công việc
1. Engaging leadership that inspires and empowers the VIP services staff.
2. Provides strategic direction for the department and proactively conveys guidelines for staff that shapes the unparalleled standards expected.
3. Make certain that areas of accountability are executed in uncompromised levels.
4. Oversees facility and equipment in the responsible areas to make sure they are in complete working order.
5. Ensures all activities performed within the department are in accordance with the company’s business objectives, and established safety and security standards.
6. Hires, trains, motivates and provides on-going communication to staff to deliver first-class service with unmatched elegance and professionalism while promoting a culture of accountability.
7. Communicates with partnering departments and peers to achieve superior customer satisfaction and efficient utilisation of manpower and facilities.
8. Maintains close work relationships with other departments and their leaders to promote feedback, cross training and efficient operations.
9. Positively collaborates and communicates proactively with Housekeeping and other departments regarding daily VIP arrivals of special requests, group needs, check outs and other guest needs that might arise.
10. Creates and maintains a refined yet welcoming VIP guest registration experience, efficient and accurate cashiering functions and exceeds guests expressed and unexpressed needs.
11. Prepared to execute Manager on Duty responsibilities when necessary. Track, comment on Boujee images and make sure it matches with the company brand.
12. Manage team in regular interactions, integrating strategic communication plans to ensure a lively description of business at all the times.
13. Make sure to spot checks on the Front Office and VIP team on dress code and make sure the teams are well groomed to serve our guests.
14. Other tasks assigned by the General Manager from time to time.
Quyền lợi được hưởng
Thưởng các ngày lễ, tết, tháng 13
BH tai nạn và sức khỏe Bảo Việt
Đóng BHXH từ khi thử việc
Team building
Yêu cầu công việc
- Over 3 years Customer services experience required on Nightlife/F&B/Hospitality/Aviation. One year management experience required.
- Must present a well-groomed appearance.
- Exceptional and professional communication skills, both oral and written.
- Organised, can multi-task, superior problem solving skills and detail-oriented.
- Manage department budget and assure that expenses are maintained within agreed parameters. Proven record in maintaining unfailing, high quality service levels in luxury clubs/bars.
Yêu cầu hồ sơ
Hiện nay, Công ty TNHH Sáng Tâm chuyên bán các mặt hàng cao cấp đạt tiêu chuẩn như Valy, túi xách, cặp học sinh, các loại balo, túi du lịch, ngoài ra còn bán các mặt hàng bóp, ví, dây nịt, ...
Đặc biệt tất cả các mặt hàng này đều được nhập khẩu từ các nước: Singapo, Myanmar, Úc, Italy,... gồm các thương hiệu nổi tiếng như US POLO ASSN, ANTLER, SANTA BARBARA, HUSH PUPPIES,... dành cho valy và mặt hàng bóp ví dây nịt như ECHOLAC, POLO WORLD, RAV, KICKER,..
Các sản phẩm thời trang do Công ty TNHH Sáng Tâm cung cấp cho thị trường không những đạt chuẩn về chất lượng, đa dạng về chất liệu, mẫu mã, khách hàng sẽ còn ngạc nhiên về tính thẩm mỹ, hiện đại và năng động trong phong cách, kiểu dáng, các họa tiết thể hiện ở từng sản phẩm. Chúng tôi tin chắc rằng, với đội ngũ nhân viên có chuyên môn cao, chăm sóc khách hàng tận tình. Công ty TNHH Sáng Tâm luôn mang đến cho khách hàng những sản phẩm đẹp và chất lượng tốt nhất.