Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Job Purpose:
- Responsible for providing executive, administrative support to BOD and CEO; Serving as a point of contact for BOD and CEO with internal/ external parties; and Assisting BOD and CEO in managing projects/key tasks as requested.
Main Responsibilities:
- Manage the CEO's schedule and inbox, ensuring efficient use of time and prioritization of tasks; Prepare draft agendas, develop, compile, distribute presentation materials and reports for executive meetings, follow up on action items
- Serve as liaison with staff, executives, senior leaders, and CEO regarding company climate, employee well-being, project updates, proposals, and planning; Cover blind spots by identifying potential issues and bringing them to the CEO's attention
- Develop and build on relationships with all employees for increased efficiency and responsiveness of existing operations, and help define new operational strategies by working with CEO and other executives on special projects
- Work closely with the BOD to keep them well informed of upcoming commitments and responsibilities, following up appropriately
- Collaborate with the CEO to write and distribute monthly investor updates; Maintain clear and transparent communication with investors.
- Oversee and coordinate travel logistics for the Executive Team.
- Other projects/duties as assigned for the overall benefit of the organization.
Yêu Cầu Công Việc
1. Education:
- Bachelor of Business, Economic or Finance
2. Professional major:
- Overall understanding in Technology Industry
- Strong relationship management skills, be a team player and possess ability to work across organizations with business personnel at all levels.
- Ability to plan and consolidate information.
3. Experiences:
- 5+ years of experience in assistant or equivalent positions.
- Strong verbal and communication skills in English
4. Essential Capabilities:
- Strong problem-solving skills
- Excellent customer engagement skills
- Good at reading data reports & Data mindset
- Project management skills
5. Additional Notes:
- Experience in working under international or professional organization
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH TM và Dược Phẩm Hùng Lợi - Được thành lập vào năm 2005. Ngành nghề đăng ký kinh doanh của công ty: kinh doanh dược phẩm, mỹ phẩm, nguyên phụ liệu làm thuốc và trang thiết bị y tế thông thường.
Công ty đã được sở Y Tế TP HCM cấp chứng nhận GDP (thực hành tốt phân phối thuốc).
Hiện tại, công ty chủ yếu hoạt động trong lĩnh vực kinh doanh thuốc thành phẩm, bao gồm các mặt hàng thuốc thuộc các nhóm điều trị khác nhau như tim mạch, kháng sinh, tiêu hóa, cơ xương khớp và vitamin,…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2005
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành