Job description
As a Sales Executive, you will manage accounts and ensure sales achievement in assigned territories and product lines. You will assist the DSM in relieving their duties whenever necessary.
Your Opportunity:
Actively manage existing accounts to ensure long-term partnerships and customer satisfaction proactively.
Develop new accounts with proper and close follow-up of sales opportunities.
Develop and maintain good customer relationships with important and relevant personnel.
Proactively and creatively solve problems by managing customer complaints through proper investigation and close follow-up to resolve issues (e.g., product deliveries/application troubleshooting).
Coordinate with distribution partners/third parties to better serve customers.
Work closely with the Professional Service team to deliver post-sales service for maximum customer satisfaction.
Who You Are:
Have a Bachelor's degree in Health/Science.
Have more than 1 year of experience in pharmaceutical sales/healthcare.
Possess effective communication and interpersonal skills.
Have creative problem-solving and negotiation skills.
Have experience in handling customer complaints.
Position: Licogi 13, Khuất Duy Tiến, Hà Nội
Công ty TNHH HaDu Việt Nam đã được thành lập ngày 21 tháng 12 năm 2015 và hoạt động trên nhiều lĩnh vực khác nhau như: Hệ thống các Trung tâm massage trị liệu; Trung tâm đào tạo - thực hành nghề massage trị liệu; Dịch vụ tư vấn thiết kế, setup, đào tạo, vận hành Trung tâm Massage trị liệu; Nhượng quyền thương hiệu và sản xuất hàng hóa. Giá trị cốt lõi mà con người HaDu hướng đến là: Trách nhiệm (với cộng đồng), tận tâm (với khách hàng), trung thực (với cấp trên) và chia sẻ (với đồng nghiệp) với hy vọng có thể mang đến cho mọi người trong cộng đồng những giá trị tốt đẹp. HaDu luôn cố gắng tạo ra một môi trường làm việc vui vẻ nơi mà nhân viên được thúc đẩy làm việc chủ động, sáng tạo, có sự hợp tác cao cùng với cấp quản lý, đồng thời luôn nỗ lực để xây dựng mối quan hệ kinh doanh bền vững cùng với khách hàng của mình thông qua quá trình liên tục đổi mới và cải tiến chất lượng dịch vụ.