Mô tả công việc
- Follow the appointments and delegation schedules, and implement the appropriate scheduling staff
- Health check-up for reception and cashier, package creation, blood collection list;
- Update the health check situation, close the delegation list, make a detailed table for the health checkup;
- Create a Health checkup package, process voucher, blood code, reception form.
- Receive customers, solve problems arising from the authority and delivery information to the supervior, communication between departments;
- Organize and follow staff schedule and submit reports for weekly accounting;
- Professional training, communication skills, corporate culturefor new employees
- Instructions, reminders, test agent,...;
- Examine and supervise the staff's mental and working attitude;
- Arrangement of work schedule of FO, Tet holidays, partime doctor timekeeping;
- Clinic coordination
- Supervision and allocation of reception
- Scheduled monthly stationery last month, report on client tracking, report as designated by Clinic Manager;
Yêu cầu công việc
- Colleague or University Degree is preferred
- At least 3 year's experience in Team Leader role.
- Customer service orientation
- Good organization and multi-tasking abilities
- Help colleagues, convey subordinate’s aspirations with superior, sympathetic, share the environment of solidarity in the workplace
- Improve customer care skills; handling complaints from customers;
- Perform a team leader's good role. Indicate interest and enthusiasm in work and have good sense of job responsibilities.
- Good communication in English or Japanese or Korean.
- Proficient in using office machines (e.g. printer, phone, computer,...);
Quyền lợi được hưởng
- Yearly bonus base on business efficiency
- Get periodic health checks according to company policy
- Health Insurance
- Performance review once a year
- Discount promotion for staff and relatives up to 60%
- Young, friendly and professional working environment
- Being trained and developed professional skills, career
- Exciting company events: Embark on summer trips, annual parties, team-building activities, and so much more fun are waiting for you.!
Công ty TNHH HaDu Việt Nam đã được thành lập ngày 21 tháng 12 năm 2015 và hoạt động trên nhiều lĩnh vực khác nhau như: Hệ thống các Trung tâm massage trị liệu; Trung tâm đào tạo - thực hành nghề massage trị liệu; Dịch vụ tư vấn thiết kế, setup, đào tạo, vận hành Trung tâm Massage trị liệu; Nhượng quyền thương hiệu và sản xuất hàng hóa. Giá trị cốt lõi mà con người HaDu hướng đến là: Trách nhiệm (với cộng đồng), tận tâm (với khách hàng), trung thực (với cấp trên) và chia sẻ (với đồng nghiệp) với hy vọng có thể mang đến cho mọi người trong cộng đồng những giá trị tốt đẹp. HaDu luôn cố gắng tạo ra một môi trường làm việc vui vẻ nơi mà nhân viên được thúc đẩy làm việc chủ động, sáng tạo, có sự hợp tác cao cùng với cấp quản lý, đồng thời luôn nỗ lực để xây dựng mối quan hệ kinh doanh bền vững cùng với khách hàng của mình thông qua quá trình liên tục đổi mới và cải tiến chất lượng dịch vụ.