Mô tả công việc
- The Catering and events Manager will be responsible for delivering the guest experience from event planning, to handling customer requirements during meetings, to post-event follow-up with customers. Key to this role is developing expertise in understanding sector/account needs, maximising guest satisfaction, and driving incremental revenue to the hotel. Where applicable, this role will also involve management and the active coaching of assigned events team members.
- Analyses sales mix and likely impact on hotel goals
- Implement direction from Director of Sales and Marketing and Regional Managers
- Liaison with advertising agency
- Stock control of collateral
- Collateral input
- Execute advertising/creative briefs in a timely manner
- Works with superior on manpower planning and management needs
- Works with superior in the preparation and management of the Department’s budget
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and benefits package
- International training opportunities and career development
- Dynamic and international working environment
- Other benefits as per Hotel policies
Yêu cầu công việc
Required Skills:
- Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
- Proficient in the use of Microsoft Office
- Good writing skills
Qualifications
- Bachelor’s degree or Diploma in Sales & Marketing, Hotel Management, Business Administration, or related field preferred.
Experience
- 2 years related experience or an equivalent combination of education and experience
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH HaDu Việt Nam đã được thành lập ngày 21 tháng 12 năm 2015 và hoạt động trên nhiều lĩnh vực khác nhau như: Hệ thống các Trung tâm massage trị liệu; Trung tâm đào tạo - thực hành nghề massage trị liệu; Dịch vụ tư vấn thiết kế, setup, đào tạo, vận hành Trung tâm Massage trị liệu; Nhượng quyền thương hiệu và sản xuất hàng hóa. Giá trị cốt lõi mà con người HaDu hướng đến là: Trách nhiệm (với cộng đồng), tận tâm (với khách hàng), trung thực (với cấp trên) và chia sẻ (với đồng nghiệp) với hy vọng có thể mang đến cho mọi người trong cộng đồng những giá trị tốt đẹp. HaDu luôn cố gắng tạo ra một môi trường làm việc vui vẻ nơi mà nhân viên được thúc đẩy làm việc chủ động, sáng tạo, có sự hợp tác cao cùng với cấp quản lý, đồng thời luôn nỗ lực để xây dựng mối quan hệ kinh doanh bền vững cùng với khách hàng của mình thông qua quá trình liên tục đổi mới và cải tiến chất lượng dịch vụ.