Việc làm Ocean Edu

Cập nhật 02/12/2024 00:20
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
Hệ thống anh ngữ quốc tế Ocean Edu
Revenue Manager
Ocean Edu 4.1★
10 đánh giá 2.4k việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 19/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/12/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Cầu Giấy - Hà Nội

Mô tả công việc

Revenue Management

• Continuous analysis of changing channel distribution models and the impact on consumer booking trends

• Optimizes hotel and corporate pricing strategies through definition and management of BAR levels, stay restrictions and other tactics, which are congruent with demand factors and which are managed through all distribution channels

• Maintain rates which promote integrity and which protect the relationships with long term customers

• Work with Revenue Management Team to determine effective and engaging rate offers (packages) which are then offered into the right customer in the right channel

• Monitors transient, group and tour booking pace in order to determine pricing and availability controls for all reservation distribution sources. Discusses and implements changes in distribution plan accordingly

• Completes all rooms and revenue forecasting to accurately project unconstrained demand

• Ensure that appropriate overrides are in place, special events are accurately loaded in the system

• Determine unconstrained demand and maintains the data within the Demand Analysis strategies, both future and historical

• Work with Director of Sales & Marketing and Sales Team members to encourage strategic selection of the right piece of business, in keeping with brand guidelines

• Track and analyze of competitive set pricing and yield strategies, gaining the ability to predict the comp set reaction to changes in the marketplace

• Plays an active role in the Strategic Planning, Marketing Plan and budgeting processes

• Chairs and prepares materials for the weekly Revenue Management Meetings

• Prepares revenue updates as required

Team Management

• Interview, select and recruit direct reports

• Identify and develop team members with potential

• Conduct performance review with the team

• Constantly monitor team members’ appearance, attitude and degree of professionalism

• Develop, conduct maintain all staff training programs for team members, focusing on their development needs, providing them with new skills to meet the changing needs of the business

Quyền lợi được hưởng

  • Joining large International Hotel Chain
  • Opportunities for career advancement, training and development
  • Opportunities to experience international hotel’s service standards & to grow interpersonal skills.
  • 100% service charge earned during probation period
  • Accor employee’s benefits as per Hotel policies
  • Work in team environment & experience multitasking to enhance skills for international hotel’s service standard

Yêu cầu công việc

  1. Diploma in Tourism/ Hospitality Business Management is preferred.
  2. Minimum 2 - 3 years of relevant experience with managerial position.
  3. English language is essential.
  4. Strong teamwork, interpersonal and customer service skills.
  5. Has the ability to trouble shoot.
  6. Has a CAN-DO attitude.

Yêu cầu hồ sơ

Please send your CV to Talent & Culture Department!

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà Ocean Edu, 204 Nguyễn Lương Bằng,

Hệ thống Anh ngữ quốc tế Ocean Edu là tổ chức giáo dục Anh ngữ uy tín hàng đầu tại Việt Nam với các chương trình học chuẩn quốc tế đáp ứng nhu cầu học tập cho nhiều lứa tuổi. Trải qua 16 năm hình thành và phát triển, Ocean Edu đã nâng tổng số lên hơn 150 chi nhánh đào tạo tại khắp các tỉnh thành trên toàn quốc.

Ocean Edu có đội ngũ 100% giáo viên nước ngoài với trình độ chuyên môn sư phạm cao, tận tâm yêu nghề, cùng hơn 2.000 cán bộ, chuyên viên chuyên nghiệp, nhiệt tình và hệ thống cơ sở vật chất hiện đại. Tính đến nay Ocean Edu đã đón tiếp trên 150.000 lượt học viên mỗi năm và đào tạo thành công hơn 1.000.000 học viên. Hơn 90% học viên quay lại sử dụng dịch vụ đào tạo của chúng tôi đã chứng minh chất lượng đào tạo hiệu quả, cũng chính là giá trị bền vững của Ocean Edu.

Ocean Edu đã và đang nỗ lực trở thành tập đoàn giáo dục hàng đầu Việt Nam, góp phần thay đổi nền giáo dục tiếng Anh của nước nhà và nâng tầm vị thế của người Việt trên trường quốc tế.


Review Ocean Edu

4.1
10 review

25/04/2024
Giáo viên tại Hồ Chí Minh

Thích hợp cho sinh viên mới ra trường cần tích lũy kinh nghiệm

16/02/2024
Giáo viên tại Hà Nội

Có nhiều hoạt động gia tăng sự gắn kết, lương hơi thấp

04/09/2024
Giáo viên tại Hà Nội

Môi trường làm việc thân thiện, đồng nghiệp sẵn sàng giúp đỡ lẫn nhau

Những nghề phổ biến tại Ocean Edu

Bạn làm việc tại Ocean Edu? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Ocean Edu

Ocean Edu

Click để đánh giá