Việc làm NCB

Cập nhật 31/10/2024 22:34
Tìm thấy 18 việc làm đang tuyển dụng
Ngân Hàng TMCP Quốc Dân NCB
Brand Manager
NCB
172 việc làm 10 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 40 - 50 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 09/01/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/11/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Một

Chi tiết công việc

Responsible for managing the respective brands by providing the right products and services that meet with the market requirements, and lead the team to achieve KPI targets (Net Sales, Margin %, Inventory, Growth %, Shipment Flow)
Roles and Responsibilities:
Developing and execute M-Plan/OTB budget inline with company business target, including plan the product buying every season with merchandising team, review the plan with Merchandise Planner to get the management’s approval, placing orders, and do periodic forecasting & updates
Managing Category assortment with each Category-in-charge, Manage/Review Price & Margin structure, Distribution plan
Maintain and Manage business relationship with Principal. Communicating, coordinating & collaborating in scope of Brand & Product performance, from buying/order selection to delivering and marketing/selling in the country on regular basis to meet expectations and mutual targets
Do analysis on sales, markdown, sell through %, market trends, competitive landscape, economic condition, competitor, and customer insight.
Daily/weekly manage and monitor Sales Performance, Stock, Allocation Plan, Inventory Level, and Incoming Goods and take action needed.
M-Plan and Markdown review with the team to control future buying, margin, and ensure of sales achievement (monthly)
Evaluating/monitoring implementation of existing plans according to current state of business, and adapting/adjusting/re-forecast in-season or future planning as needed in order to achieve optimum result
Reviewing & providing reports and analysis for both internal and external (principal)in order to ensure that we have the right product and the right price for the consumer – pricing activities, OTB, yearly marketing plan, M-planning
Managing, overseeing, and motivating team so the team can perform their best in achieving Business objectives and Team's KPIs, and that they have good personal/professional developments
Working closely with other related department (marketing, visual merchandising, operation) for better coordination & arrangements.
Managing Wholesale business/ E-commerce as necessary (wherever brand applicable)

Minimum Job Requirements:
Currently working as a brand manager for a fashion & sport retailer.
Knowledge base of marketing techniques
An solid understanding of merchandising planning and practices
Evidence of using strong management processes, e.g. planning and organizing, problem solving, decision making and clear results focus.
Strong English communication skills, both verbal and written.
High levels of interpersonal skills
Well organized, but flexible to changing priorities.
Plenty of pace, energy and stamina.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 25 Lê Đại Hành, Phường Lê Đại Hành, Quận Hai Bà Trưng, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Ngân hàng TMCP Quốc Dân – NCB được thành lập từ năm 1995 theo Giấy phép số 00057/NH–CP ngày 18/09/1995 của Ngân hàng Nhà nước Việt Nam dưới tên gọi Ngân hàng Sông Kiên. Sau đó, từ một ngân hàng nông thôn, NCB đã chuyển đổi quy mô thành ngân hàng đô thị, đổi tên thành Ngân hàng TMCP Nam Việt– Navibank. Đến năm 2014, NCB chính thức được đổi tên thành NH TMCP Quốc Dân – NCB. Trải qua 28 năm hoạt động, NCB đã từng bước khẳng định được vị thế thương hiệu trên thị trường tài chính – tiền tệ Việt Nam.

Ngành nghề kinh doanh: Huy động vốn, tiếp nhận vốn, ủy thác, vay vốn, cho vay, chiết khấu các thương phiếu, hùn vốn liên doanh, dịch vụ thanh toán.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, …. 

Các hoạt động ngoại khóa

  • Teambuilding,
  • Các buổi giao lưu học hỏi
  • Các trò chơi giải trí

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập vào năm 1995

Mission

  •  Sau 28 năm hoạt động, sự phát triển Ngân hàng với nhịp độ tăng trưởng ổn định, an toàn đã giúp NCB có được niềm tin của nhà đầu tư, khách hàng và đối tác.

Những nghề phổ biến tại NCB

Bạn làm việc tại NCB? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo NCB

NCB

Click để đánh giá