Việc làm Mega Holdings

Tìm thấy 11 việc làm đang tuyển dụng
Tập Đoàn Mega Holdings
[HN] KHÁCH SẠN SHERATON TUYỂN DỤNG NHÂN VIÊN TRỰC TỔNG ĐÀI - GUEST SERVICE CENTER 2024
Mega Holdings
30 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: 8 - 12 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội
Answer, record, and process all guest requests, questions, or concerns via telephone, email, chat, and mobile communication devices. Operate telephone switchboard, process guest requests for wake-up calls, and connect and direct calls to the appropriate extension. Receive, record, and relay messages accurately. Log all guest requests or issues into the computer, contact the appropriate individual or department (e.g., Bellman, Housekeeping), and follow up with guests to ensure their request has been resolved to their satisfaction. Provide information to guests about room features, property amenities, and local areas of interest. May process room service orders, answer questions on menu selection and record transactions in point-of-sale system. Assist guests with accessing the internet and guestroom entertainment.
Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; and protect company assets. Welcome and acknowledge all guests according to company standards, anticipate and address guests' service needs, assist individuals with disabilities, and thank guests with genuine appreciation. Speak with others using clear and professional language, and answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others, and support the team to reach common goals. Comply with quality assurance expectations and standards. Read and visually verify information in a variety of formats; stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work shift. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.Education and Experience
Bachelor's degree
Experienced in customer service
Experienced as Telephonist
Fluent in English Dependability
Interpersonal Skills
Team Work
Customer Service Orientation
Interpersonal Skills
Diversity Relations
Communications
Listening
English Language Proficiency
Telephone Etiquette Skills
Applied Reading
Writing
Analytical Skills
Problem Solving
Learning
Computer Skills
Decision-Making
Organization
Multi-TaskingAttractive remuneration package & 13th month salary
30 days probation with Full salary & Social Insurance
Attractive monthly service charge (top in the market)
Professional training courses
Professional workplace with young, dynamic and awesome team members
Duty meal & Uniform provided
Exciting Birthday Parties with awesome gifts
Participate in team building and TakeCare activities of the team and hotel
Health check every year
Satisfy your love of travel with distinctive Associate discounts for hotel rooms and F&B services at Marriott International hotels & resorts all over the world (16 hotels & resorts in Vietnam)
•Start your career path in the biggest and one of the most prestigious hotel companies worldwide
Khu vực
Báo cáo

Tập Đoàn Mega Holdings
Mega Holdings Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 08 đường số 08, Khu đô thị Cityland Park Hills, Phường 10, Quận Gò Vấp, Hồ Chí Minh

Tập đoàn Mega Holdings là một trong những đơn vị hàng đầu tại Việt Nam trong ngành chăm sóc sức khỏe, sắc đẹp và sản xuất sản phẩm công nghiệp.

Tập đoàn Mega Holdings gồm các Công ty thành viên như chuỗi viện thẩm mỹ quốc tế Mega Korea (www.megakorea.vn), chuỗi thẩm mỹ viện MediCare Clinic (www.vienthammymedicare.vn), Công ty Nhựa Việt Tiến (www.viettienplastic.vn),... với 11 chi nhánh trên khắp cả nước và đang không ngừng mở rộng mạng lưới cơ sở.

Tập đoàn Mega Holdings luôn lấy sự hài lòng của khách hàng là trọng tâm cho mọi hoạt động của mình. Chúng tôi mong muốn mang lại cho tất cả khách hàng những dịch vụ, sản phẩm tốt nhất với sự cam kết cao nhất. Từ đó lan tỏa nét văn hóa văn minh trong kinh doanh, mang lại niềm tin cho khách hàng.

Những nghề phổ biến tại Mega Holdings

Bạn làm việc tại Mega Holdings? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Mega Holdings

Mega Holdings

Click để đánh giá