Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Trung cấp - Nghề
Yêu cầu kinh nghiệm
Trên 1 năm
Ngày đăng tuyển
12/09/2024
Số lượng tuyển
Không giới hạn
Yêu cầu ngôn ngữ
Yêu cầu độ tuổi
Không
Yêu cầu giới tính
N/A
Kĩ năng
Mô tả công việc
- Receive inbound requests through channels: Email, Teams, ticket system.
- First level of ticket diagnosis to resolve the ticket or escalate to L2 or appropriate person/group support.
- Monitor system performance and alerts in real-time, taking immediate action on any anomalies or issues.
- Logs, categories, priorities, tracks, and routes issue.
- Support tracks tickets until successfully resolved.
- Utilise and update the knowledge base with new solutions and troubleshooting steps-based on resolved incidents.
- Update ticket’s status frequently to users and relevant stakeholders follow SLA.
- Collect and document feedback from drivers and customers on support experiences and common issues.
- Generate regular reports on support metrics, including call volumes, response times,resolution times, and customer satisfaction.
- Report to Team Leader.
Yêu cầu công việc
- Have 1-3 years of experience in IT Support position.
- Experience in using ticketing systems (Jira) and remote support tools.
- Familiarity with various operating systems (Windows, macOS) and software applications.
- Experience in network, server, database, and application monitoring.
- Experience with cloud platforms and monitoring tools (Guanche, Grafana, Zabbix...).
- Ability to resolve technical basic issues and provide remote support, incoming incident scan be resolved by the L1 support.
- Good communication skills.
- Be able to solve technical problems for non-specialists.
- Ability to work independently and as part of a team.
- Intermediate English communication and writing.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary, negotiable based on qualifications.
- 13th month salary and periodic bonus packages: Performance bonus every month, holiday bonus April 30, September 2 based on seniority.
- Salary review once a year or when there is excellent performance.
- FPT Care social insurance and health insurance for employees.
- Regular and free training programs help employees improve their own capabilities.
- Opportunity to work with big customers around the world, advanced technology, personal development...
- Open, democratic working environment, typical of FPT culture.
Công ty Cổ phần Đầu tư và Tư vấn Nam Land được thành lập với tầm nhìn trở thành đối tác tin cậy hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực phân phối và tiếp thị các sản phẩm bất động sản.
Với quy trình và đội ngũ bán hàng chuyên nghiệp, Nam Land sẵn sàng cung cấp cho khách hàng các dịch vụ về nghiên cứu thị trường; xây dựng và tư vấn chính sách phân phối; chiến lược tiếp thị dự án; thực hiện và cam kết với các đối tác về tính hiệu quả cũng như thành công của các chiến dịch kinh doanh.
Thông qua từng dự án được phát triển và phân phối, Nam Land mong muốn mang đến cho Quý khách hàng giá trị gia tăng và sự thịnh vượng dài lâu, mang đến cho cộng đồng một cuộc sống văn minh, hiện đại với chất lượng cuộc sống ngày càng được nâng cao.