Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
* Main purpose: The purpose of the Senior Specialist, Channel Operations is to develop and execute regional trade and channel-specific trade marketing plans; work closely with the sales front-line team, brand ambassador team to contribute significantly to the achievement of channel & region objectives.
* Accountabilities:
- Conduct monthly/quarterly briefings to deploy trade programs: Promotion, Activation, Visibility, Loyalty… to Field sales and BA teams
- Develop timeline and action plan to implement trade activities in field, make sure trade marketing activities deliver OTIF in field
- Follow up all of trade activities program to make sure implementation as right directions in field
- Collaborate with sales teams to ensure trade marketing activities are tailored to account-specific goals and needs
- Strengthen trade marketing plans by collecting and reporting data and insights on customer and trade environment issues and trends.
- Execute trade marketing activities for all our brands, taking full responsibility for trade marketing activations in assigned regions.
- Conduct monitoring and evaluation of trade promotion result and follow up plan.
- Measure and evaluate the effectiveness of trade marketing initiatives to ensure sustainable business profit growth.
- Propose tailor-made trade marketing activities and program for assigned region for business growth
- Provide other task to support to team and handle ad-hoc tasks as assigned
* Locations: Bình Dương/Đồng Nai
Yêu Cầu Công Việc
* Education & Experience:
- Education: Bachelor’s Degree in Business, Marketing or related fields
- Years & Type of Experience: At least 3 years in trade marketing, channel management, field sales or related field preferred experience in FMCG company.
* Knowledge & Skills:
- Good understand of local market and customer/shopper behaviors/insight
- Ability to understand business strategies and tactics
- Good at interpersonal and communication skills
- Proficient in data analysis, report generation, and presentation skills
- Ability to work collaboratively in a cross-functional environment
* Personality:
- Proactive, energetic, confident, and independent
- Very result-oriented
- Self-motivated and ability to handle multiple task
- Creative and passionate, willing to take challenges.
- Can-do attitude and resilient
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 tháng (hưởng đầy đủ lương)
- Cơ hội huấn luyện: Được đào tạo nâng cao nghiệp vụ thường xuyên
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: Thứ 2 - Thứ 6
- Đồng nghiệp: Môi trường làm việc năng động, chuyên nghiệp, thân thiện
- Phúc lợi:
Chế độ thưởng lễ + doanh thu tốt:
+ Thưởng lễ: 2 triệu/lễ (áp dụng cho 4 ngày nghỉ lễ: Tết Dương lịch, Tết Âm lịch, 30/4 & 1/5, 2/9)
+ Thưởng cuối năm: Phụ thuộc vào tình hình kinh doanh của Công ty và kết quả làm việc của nhân viên (trung bình 2-5 tháng lương) - Ngày nghỉ: 12 ngày nghỉ phép/ năm
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Dược phẩm ECO (ECO Pharma) được thành lập năm 2008, hoạt động trong ba lĩnh vực chính là Nhập khẩu ủy thác và Phân phối thuốc, thực phẩm chức năng, Hệ thống nhà thuốc bán lẻ.
Hàng chục triệu khách hàng, hàng trăm bệnh viện, hàng ngàn nhà thuốc trên toàn quốc đã và đang tin dùng các thuốc đặc trị chất lượng, các sản phẩm chăm sóc sức khỏe cao cấp do ECO Pharma nhập khẩu và phân phối.
Các danh hiệu chúng tôi: Top 500 doanh nghiệp tư nhân lớn nhất Việt Nam 2014, vị trí thứ 7 Top 500 doanh nghiệp tăng trưởng nhất Việt Nam 2015, Doanh nghiệp văn hóa UNESCO; Hệ thống nhà thuốc trong nước đầu tiên đạt cả ba chứng nhận của Tổ chức Y tế Thế giới: WHO – GSP (thực hành tốt bảo quản thuốc), WHO – GDP (thực hành tốt phân phối thuốc), WHO – GPP (thực hành tốt nhà thuốc); Hệ thống quản lý chất lượng 9001:2008 do Tổ chức TUV (Đức) cấp và hàng loạt các giải thưởng, chứng nhận có giá trị khác.
Review ECO PHARMALIFE., JSC
Về công việc, HR trả lời cũng không đúng trọng tâm. Rút kết là thành lập 15 năm nhưng qui trình thì chưa xây dựng xong, không thấy được định hướng phát triển.(rv)