Việc làm Nova Service

Cập nhật 21/11/2024 10:24
Tìm thấy 14 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN NOVA SERVICE
HR Generalist (C&B Background)
Nova Service
196 việc làm 27 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 15 - 25 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 28/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

About Salvia

Salvia is a Singapore-based tech startup serving millions of users worldwide, helping to resolve queries on love, marriage, psychology, family, and careers. Our expert advisors specialize in Astrology, Horoscope, Spirituality, and Tarot, providing accurate and insightful guidance.

With a strong presence in international markets such as the US, Europe, Latin America, Japan, Taiwan,... Salvia offers a convenient app that allows users to connect with advisors via chat or call anytime, anywhere.

Position Overview

We are seeking an HR Generalist with a strong background in Compensation & Benefits to join our dynamic team. This role requires a detail-oriented, organized individual who is passionate about supporting our employees and ensuring compliance with HR regulations, especially in areas related to payroll, social insurance, and other C&B functions.

Company size: 20-30 employees

Key Responsibilities:

● Monitor and oversee timesheet, leave balance monthly record and update

● Manage payroll, social insurance (SI), health insurance (HI), personal income tax (PIT), and other C&B-related activities.

● Prepare and track labor contracts, contract annexes, and handle contract renewals.

● Ensure the accuracy and up-to-date status of the employee database and personal profiles.

● Handle visas, work permits, and conduct all immigration activities for foreign employees.

● Generate periodic expat reports for relevant authorities (Labor Department, Immigration Department, etc.).

● Prepare HR-related reports as required by management and government authorities.

● Support administrative tasks in collaboration with the HR team, including maintaining workstations, organizing company events, coordinating health checks. ...

● Other required tasks from managers.

Yêu Cầu Công Việc

Requirements:

● Bachelor’s degree in Human Resources Management or a related field.

● Minimum of 3 years of experience as an HR Specialist or similar role, preferably in FDI companies.

● Experience in acquiring visa, work permits for foreign employees.

● Comprehensive knowledge of employment laws and regulations.

● Strong interpersonal and communication skills.

● Ability to handle confidential information with discretion

● Ability to manage multiple tasks simultaneously with high accuracy and attention to detail.

● Ability to communicate in English

What We Offer:

● Competitive salary. (We are open to negotiating based on how much experience you have and the skills you bring)

● Full salary probation, Full SMUI, another allowance.

● Working hour: From Monday to Friday: 9:00 am – 6:00 pm.

● Working location: E-town Central, 11 Doan Van Bo, District 4, HCM

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: 15 Tr - 25 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
NOVA SERVICE 65 Nguyễn Du, P.Bến Nghé, Q.1, Tp.HCM

Tổng công ty Nova Service hoạt động trong lĩnh vực Thương mại - Dịch vụ, phục vụ hệ sinh thái của NovaGroup bao gồm: 

  • Lĩnh vực Bán lẻ với Hệ thống nhà hàng - cà phê, dịch vụ giải trí và Hệ thống bán lẻ;
  • Lĩnh vực Dịch vụ với các ngành Quản lý khách sạn, Vui chơi Giải trí, Điều hành tour, Hoạt động biểu diễn nghệ thuật, Vận hành sân golf, Tổ hợp thể dục thể thao, sức khỏe và làm đẹp;
  • Lĩnh vực Phát triển cộng đồng với mảng giáo dục, y tế và quỹ vì cộng đồng.

Những nghề phổ biến tại Nova Service

Bạn làm việc tại Nova Service? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nova Service

Nova Service

Click để đánh giá