Mô tả công việc
1. Achieve positive outcomes from Guest queries in a timely and efficient manner
2. Ensure an efficient reception experience for Guests, including check in/out, and complete audit procedures, as required
3. Attend the Executive Lounge and Executive Floor Reception (The Level)
4. Ensure that GEX Director is kept fully aware of any relevant feedback from guests and, or, other departments
5. Demonstrate a high level of customer service at all times
6. Attend appropriate training courses, when required, and assist with the Night Team's training and development efforts
7. Demonstrate a knowledge of hotel room categories, room rates, packages, promotions and other general product knowledge necessary to perform daily duties
8. Maximize room occupancy and use up-selling techniques to promote hotel services and facilities
9. Use the correct procedures regarding the acceptance of foreign currencies, credit cards and cash in accordance with the hotel credit policy
10. Comply with hotel security, fire regulations and all health and safety legislation
11. Act in accordance with policies and procedures when working with front of house equipment and property management systems
12. Follow company brand standards
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary
- 13th month salary
- Birthday benefit
- Duty Meals
- Annual Outing Trip
- Special room rate as per Melia Hotels International policy
Yêu cầu công việc
- College Degree or above
- Vietnamese - Excellent level, written & spoken
English - Good level, written & spoken
- Knowledge of third language is an advantage
- Proficiency in Microsoft Office software: Word and Excel, PowerPoint
- Experience in international hotels in the same position is preferable.
Yêu cầu hồ sơ
ISOFH là công ty công nghệ tập trung phát triển mảng Công nghệ thông tin trong lĩnh vực Y tế với mục tiêu sẽ trở thành công ty số 1 Việt Nam đồng hành cùng sự phát triển ngành Y tế. Chúng tôi cần có sự đồng hành, đóng góp của các bạn để cùng phát triển nhanh hơn nữa.
ISOFH tin vào sức mạnh của tập thể trong việc giải quyết dứt điểm và triệt để các bài toán cụ thể, thực thế, đặc biệt là các bài toàn quản trị.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
ISOFH mong muốn kiếm tìm những người đồng hành có tư duy mở, hăng hái, say mê. ISOFH trao cho bạn sự chủ động và dám thử thách bản thân, chấp nhận những sai lầm và luôn tìm đến các giải pháp tối ưu.