Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Manage and develop an organization's strategy including working with BOD to identify business goals and objectives and then designing and implementing a solution that meets those goals.
- Lead and manage a team of 3 sales members to execute the company’s strategy of finding and approaching potential clients.
- Identify, target and approach potential clients through various channels including online research, networking events, and referrals.
- Develop and maintain a robust pipeline of leads by reaching out to prospective clients.
- Focus on selling customer support solutions (call center services) and related technology solutions.
- Present and promote our Technology, Data, Digital and Business Intelligence services and solutions to prospective clients.
- Understand client needs and tailor solutions to meet their specific requirements.
- Build and maintain strong, long-lasting client relationships to expand new projects.
- Act as the primary point of contact for clients, ensuring high levels of customer satisfaction.
- Regularly update clients on new features and services.
- Stay up to date with industry trends, competitor activities, and market conditions.
- Provide feedback to the product development team to enhance our business intelligence offerings.
- Stay updated on industry trends, competitive offerings, and market demands in the digital marketing, BI, and data analytics spaces.
Yêu Cầu Công Việc
- Graduation from University or above.
- At least 7 years prior work experience in sales, a strategic consulting, business development.
- Fluency in Japanese language is an advantage (JLPT N2 or above).
- Good in English (IELTS with a minimum of 6.0 or equivalent (TOEIC 800 or above).
- Sales experience in selling solutions (not physical products) is required.
- Proven ability to generate leads, approach potential clients, and sell solution-based services.
- Experience specializing in Technology, Data, Digital solutions is a plus.
- Possess the financial and business acumen to build compelling account-growth plans.
- Robust knowledge of the client/industry space.
- Consultative Business Development mentality and approach.
- Demonstrable expertise in driving business result, able to think outside of the box, but target driven and focused to deliver outstanding outcomes for our clients.
- Previous experience achieving revenue targets and strategic growth.
- Hardworking, with exceptional presentation and communications skills.
- Good team building and customer service skills that can help drive satisfaction.
- Negotiate effective commercial terms and agreement.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 33 - 40
- Thời gian làm việc: - 8 AM - 5 PM, Monday – Friday (Onsite) & Bi-weekly Saturday (WFH)
- Đồng nghiệp:
- Working in the environment of a multinational corporation, with customers being the leading foreign companies in the field.
- Global oriented working environment.
- Opportunities to work with a high expertise team from both internal and regional/ corporate teams. - Phúc lợi:
- Promotion opportunities & Salary increase every year.
- Periodical bonus: twice/year.
- 13th-month salary.
- Insurances followed Vietnamese Labor Law.
- Extra Health and Incidence Insurance.
- Bonuses, gifts for Holidays.
- Activities: Birthday party, Employee engagement activities. - Lương: Cạnh tranh
Nabati Việt Nam là công ty 100% vốn đầu tư từ Indonesia, chuyên phân phối sản phẩm bánh được nhập khẩu trực tiếp từ Indonesia với 4 thương hiệu: Richeese, Richoco, Vanila, Nextar. Bánh xốp phô mai Richeese Nabati với lớp phô mai bên trong bánh xốp. Bánh bắp phô mai Richeese Ahh với sự kết hợp của bắp và phô mai phủ bên ngoài và trong nhân bánh. Bánh phô mai Richeese Roll’s với lớp nhân phô mai bên trong bánh xốp.
Các sản phẩm của Nabati hướng đến đối tượng tiêu dùng là giới trẻ và gia đình, sản phẩm có kiểu dáng được thiết kế phù hợp với phong cách sống ngày càng năng động. Các thành phần dinh dưỡng có lợi cho cơ thể trong sản phẩm này gồm: protein, canxi, vitamin A, vitamin B1, B2, B6, B12…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Bóng đá
- Du lịch
- Câu lạc bộ
- Team building
- Thể thao
- Nghệ thuật
- Party
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- Năm 1985: Công ty được thành lập
- Năm 2008/2009 Giải thưởng Superbrands tại Indonesia vào.
- Năm 2009 Giải thưởng nhà tiên phong.
- Năm 2010 Giải thưởng thương hiệu được truyền miệng hàng đầu.
Mission
Các sản phẩm của Nabati hướng đến đối tượng tiêu dùng là giới trẻ và gia đình, sản phẩm có kiểu dáng được thiết kế phù hợp với phong cách sống ngày càng năng động.
Review NABATI Việt Nam
Không tập trung làm việc, quy trình tào lao
Công ty giải quyết hồ sơ nghỉ việc rất chậm
Phỏng vấn HR cũng chả thèm báo cho ứng viên pass/ fail, chả có 1 tí gì là chuyên nghiệp