Các phòng ban đang tuyển dụng tại Công Ty TNHH Aloha Consulting Group

Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Giáo dục

Việc làm Công Ty TNHH Aloha Consulting Group

Cập nhật 27/06/2025 19:50
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Aloha Consulting Group
Senior Sales Executive
Công Ty TNHH Aloha Consulting Group
116 việc làm 6 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/06/2025
Hạn nộp hồ sơ: 26/07/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Our client is a leading hospitality company who is looking for a qualified candidate to join their firm.

Job Description

  1. Customer Database Management:
  • Develop and maintain a comprehensive customer database for catering events, seminars, etc.
  • Foster strong relationships with existing clients.
  • Proactively identify and acquire new customers through data-driven strategies and targeted outreach.
  • Understand client needs and provide personalized event solutions.

2, Consulting & Sales:

  • Advise clients on suitable event service packages that align with their preferences.
  • Develop and present compelling event proposals while ensuring compliance with company pricing policies.
  • Guide customers in selecting the ideal venue, menu, decor, and technical elements to meet their expectations while driving company revenue.
  • Provide quotations, negotiate contract terms, and secure agreements with clients.
  • Follow the Company Sales Process/ SOP.
  • Propose sales ideas and implement marketing plans to increase business.
  • Achieve designated monthly, quarterly, and yearly sales targets.

3, Event Operations:

  • Ensure customer satisfaction by planning and executing successful events.
  • Coordinate with the Executive Chef regarding menu selection.
  • Communicate with the Food & Beverage Operations and Banquet Department regarding the booking of events.
  • Coordinate and check all the events with other departments (F&B, Kitchen, Event Decoration, Sound & Lighting system, Security…) to ensure the events run smoothly.
  • Provide event details to relevant teams for seamless coordination and delivery.
  • Address and resolve any issues that arise during event execution.
  • Manage venue allocation effectively, ensuring optimal function room usage based on group size to maximize revenue.

4, Service Quality & Customer Satisfaction:

  • Gather customer feedback after each event to improve service quality.
  • Work with other departments to quickly fix problems/issues relating to service quality.
  • Consult, support, and address questions/complaints from customers.

5, Additional Responsibilities:

  • Provide market insights and competitor analysis to the management team.
  • Assist the Sales Manager in business planning and budgeting.
  • Prepare and distribute accurate revenue forecasts on a daily, weekly, monthly, quarterly, and yearly basis.
  • Maximize revenue and profitability through cross-selling and upselling other company services.
  • Attend networking events to expand potential customer sources.
  • Perform other duties as assigned by the Sales Manager.


Requirements

  • Degree in Business, Hospitality, Event Planning, or a related field.
  • Minimum 2 years of experience in sales or hospitality.
  • Strong written and spoken English proficiency.
  • Proficiency in Microsoft Office, Team 365, Outlook, and other essential IT tools.
  • Excellent communication, relationship-building, and time-management abilities.
  • Ability to analyze situations, make quick decisions, and resolve issues effectively.
  • Strong presentation and negotiation skills.
  • Ability to develop unique event ideas and implement successful sales strategies.
  • Proactive approach to achieving deadlines and exceeding sales goals.
  • Ability to analyze industry trends and competitor strategies.
  • Well-groomed, ethical, and adept at handling customer interactions with tact and discretion.
  • Dedicated to providing exceptional guest experiences.
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Công Ty TNHH Aloha Consulting Group
Công Ty TNHH Aloha Consulting Group Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lầu 4-6, Press Club, 59A Lý Thái Tổ, Quận Hoàn Kiếm, Hà Nội / Lầu 2, Deutsches Haus, 33 Lê Duẩn, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

ALOHA CONSULTING GROUP (ACG) Tầm nhìn của chúng tôi là: "Trở thành công ty tư vấn hàng đầu ở Đông Nam Á, tập trung vào việc tận dụng các yếu tố con người và công nghệ để dẫn dắt các đối tác của chúng tôi hướng tới sự tăng trưởng và hiệu suất cao hơn cùng với niềm vui".

Chúng tôi biết rằng việc tìm kiếm một công việc có ý nghĩa và bổ ích có thể là một hành trình dài. Mục tiêu của chúng tôi là làm cho quá trình đó trở nên dễ dàng nhất có thể đối với bạn, chúng tôi hợp tác với các khách hàng hàng đầu mà bạn sẽ mong muốn đến mỗi ngày. Bắt đầu hành trình của bạn với khách hàng của chúng tôi bằng cách duyệt qua các công việc có sẵn.


Những nghề phổ biến tại Công Ty TNHH Aloha Consulting Group

Bạn làm việc tại Công Ty TNHH Aloha Consulting Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty TNHH Aloha Consulting Group

Công Ty TNHH Aloha Consulting Group

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo