POSITION: Customer Service Intern (Night Shift)
WHO WE ARE:
Innovature BPO provides business and technology outsourcing services to clients in North America and Asia Pacific Region. We enable clients to become high-performance businesses and create long-term relationships by helping drive productivity and efficiency while delivering measurable results. Our commitment is to attract, develop and retain the best talents for our business, challenge our people, demonstrate “can-do” attitude, and foster a collaborative and mutually supportive environment.
For more information about us, please access https://innovatureinc.com
WHAT YOU WILL BE DOING:
- Support to answer incoming phone calls promptly and professionally during scheduled hours.
- Support to assist clients with inquiries, policy information, claims processing, and other insurance-related matters.
- Support to provide support and guidance to clients through effective communication channels, including phone, email, and company text messaging.
- Maintain accurate and detailed records of client interactions, transactions, and inquiries in the company database.
- Other tasks requested by the manager.
WHAT WE ARE LOOKING FOR:
- University student or recent graduate.
- Fluent in both English and Vietnamese, with excellent verbal and written communication skills in both languages.
- A careful and patient person has a service mindset.
- Can work with systems, know how to search and filter data.
WHAT WE OFFER: We treat people fairly and with dignity, keeping a healthy perspective about life and work and fostering a positive and enjoyable work environment with appealing benefits as below:
- Attractive internship allowance
- An English-speaking environment
- Opportunity to promote to full-time
WORK LOCATION: 9th Floor, Ree Tower, 9 Doan Van Bo, Ward 13, District 4, HCMC
WORKING HOURS: This position requires direct client interaction within the US, with working hours aligned to US time zone: 11PM – 8AM (Mon – Fri).
We welcome talents to apply via [email protected]
At Innovature, we are proud to be an equal opportunities employer.
We believe in making decisions about our employees’ careers based solely on their ability to perform and grow within their roles, regardless of gender, nationality, ethnic origin, religion or belief, disability, age, sexual orientation, and identity.
We are committed to building a culture where every individual feels respected and valued. We strive to create an environment free from discrimination and harassment, where all voices are heard, and everyone has the opportunity to thrive.
Our dedication to fostering a diverse, equitable, inclusive, and accessible workplace is central to our mission.
Được thành lập vào năm 2000, Công ty TNHH Bảo hiểm Nhân thọ AIA (Việt Nam) (“AIA Việt Nam”) hoạt động trong lĩnh vực kinh doanh bảo hiểm nhân thọ và đầu tư tư tài chính. Hơn 22 năm qua, AIA Việt Nam đã nỗ lực không ngừng, góp phần tạo nên những thay đổi tích cực, giúp người dân Việt Nam được bảo vệ tốt nhất về mặt tài chính và hướng đến cuộc sống Khỏe hơn, Lâu hơn, Hạnh phúc hơn.
Chính sách bảo hiểm
- Thẻ Bảo hiểm chăm sóc sức khỏe
- Quyền lợi hỗ trợ khi sinh con
- Được hỗ trợ các gói Bảo hiểm sức khỏe tại các bệnh viện tiêu chuẩn quốc tế.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch nghỉ mát
Lịch sử thành lập
- Năm 2000, AIA Việt Nam được thành lập với Trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh và các chi nhánh tại Hà Nội và có lĩnh vực kinh doanh là bảo hiểm nhân thọ và đầu tư tài chính.
- Năm 2001, khai trương các văn phòng giao dịch tại Cần Thơ, Đà Nẵng, Nha Trang, An Giang, Tiền Giang, Hải Phòng, Đồng Nai, Cà Mau, và Vũng Tàu.
- Năm 2003, AIA Việt Nam tiếp tục mở văn phòng đại lý tại Thành phố Hồ Chí Minh.
- Năm 2004, AIA Việt Nam khai trương văn phòng chi nhánh tại Đà Nẵng, Cần Thơ và các văn phòng tổng đại lý đầu tiên tại Đồng Tháp và Kiên Giang.
- Năm 2005, AIA Việt Nam tiếp tục mở rộng hoạt động thông qua việc mở văn phòng tổng đại lý tại Kon Tum, Hải Dương, Gia Lai và Đắk Lắk.
- Năm 2006, mở văn phòng đại diện tại Bình Định
- Năm 2007, mở văn phòng đại diện tại Tây Ninh và Quảng Ngãi
- Năm 2009, AIA Việt Nam khai trương trung tâm dịch vụ khách hàng kiểu mẫu tại Thành phố Hồ Chí Minh
- Năm 2010, tiếp tục khai trương các trung tâm dịch vụ khách hàng kiểu mẫu tại Nha Trang, Đà Nẵng, Cần Thơ và Quy Nhơn vào năm 2010.
- Năm 2013, AIA Việt Nam có vốn điều lệ là 1.244 tỷ đồng và triển khai chương trình “Khỏe cùng AIA” trên toàn quốc.
- Tháng 8/2014, kỷ lục hơn 111 tỷ đồng phí bảo hiểm mới quy năm được thiết lập đã đưa AIA Việt Nam trở thành một trong 3 doanh nghiệp bảo hiểm nhân thọ đạt được mức doanh số này trong lịch sử phát triển từ trước đến nay tại Việt Nam.
- Năm 2016, AIA Việt Nam vinh dự nhận được bằng khen của chính phủ.
- Đầu năm 2019, AIA Việt Nam vui mừng chào đón khách hàng thứ 1 triệu
- Năm 2021, là doanh nghiệp bảo hiểm nhân thọ duy nhất nhận được giải thưởng uy tín Asian Technology Excellence Awards 2021.
Mission
Mục tiêu của AIA là giúp cộng động có một cuộc sống Khỏe hơn, Lâu hơn, Hạnh phúc hơn. Toàn thể nhân viên AIA làm việc không ngừng nghỉ để có thể mang những điều tốt đẹp nhất đến với khách hàng của mình.
Review Bảo hiểm AIA Việt Nam
Quyền lợi chăm sóc sức khỏe nhân viên rất tốt
Khó mở rộng đối tượng khách hàng
Không có lương cứng