Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Đại Học
Yêu cầu kinh nghiệm
Không yêu cầu
Ngày đăng tuyển
14/09/2024
Số lượng tuyển
Không giới hạn
Yêu cầu ngôn ngữ
Yêu cầu độ tuổi
Không
Yêu cầu giới tính
N/A
Kĩ năng
Mô tả công việc
We are developing 01 shopping mall in Hue. To serve this goal, we are in need of recruiting 01 Operation Deputy Manager.
- Working location: AEON MALL Hue, số 8 Võ Nguyên Giáp, An Đông, Huế
- Working time: 5 days/week, work in shift ((1 - 2 afternoon shifts (1:30 PM - 10:30 PM) per week)
- Report to: Japanese General Manager
Job summary: Manage overall operation of shopping mall; control quality of operation activities (building management, training and accounting) to ensure a safe shopping mall with excellent service quality.
Detailed job description:
1. Manage all tasks of shopping mall operation of 3 Sections (Administration & Training, Facility & Security, and Accounting) (30%);
+ Functions of Administration & Training: Ensure smooth functioning and operation of the shopping mall by covering Administration, Tenant data Management and Customer Service Management of shopping mall.
+ Functions of Facility & Security: Control & implement facility, security and cleaning management work according to mall standards to assure a clean and safety shopping mall environment to customers.
+ Functions of Accounting: Ensure tenant's sales reports are fully and exactly recorded. Collect tenant fees fully and correctly and support tenants to reach target.
2. Formulate annual Operation plan/strategies and manage budget to comply with company/department policy (20%);
3. Manage service quality provided by contractors/suppliers to make sure they follow contract terms and conditions and meet AEONMALL's qualified standards (15%);
4. Handle tasks related local government and authorities (If any) (10%);
5. Formulate manpower development plan to comply Company requirement (10%);
6. Be coordinator with both internal and external departments (10%);
7. Other tasks as assigned by General Manager (5%)
Yêu cầu công việc
2. Have 10 years of experience in Customer service, Operation, Project management or related fields.
3. Have management skill and experience: team management, budget management...
4. Good communication skills in English and Vietnamese.
5. Have good teamwork spirit.
6. Willing to work in shift
BENEFITS:
+ 2 day-off per week.
+ 14 annual leave days per year.
+ Birthday leave with present.
+ 5 sick leave days per year with full-paid salary.
+ Additional health insurance 24h.
+ Training opportunities.
+ Annual teambuilding and company trip.
+ Health check once per year.
+ Bonus and salary review once per year (depend on Company business and staff working performance).
+ Have a chance to work in No. 1 Shopping Mall developer in Vietnam.
+ Professional environment for career development.
+ Young and dynamic colleagues.
Quyền lợi được hưởng
Clear policies and benefits for employees
Đào tạo
Opportunities to be trained and instructed by experienced leaders
Khác
Work with friendly & supportive colleagues and leaders
Công ty TNHH Bảo hiểm Nhân thọ Dai-ichi Việt Nam (“Dai-ichi Life Việt Nam”) được thành lập ngày 18 tháng 01 năm 2007, là thành viên của The Dai-ichi Life Insurance Company, Limited (“Dai-ichi Life”) – Nhật Bản, một trong những công ty bảo hiểm nhân thọ hàng đầu tại Nhật Bản và trên thế giới.
Với kinh nghiệm hơn 110 năm hoạt động trong ngành bảo hiểm nhân thọ và giá trị nền tảng “Khách hàng là trên hết”, Dai-ichi Life Việt Nam luôn nỗ lực cung cấp các sản phẩm và dịch vụ tài chính tốt nhất nhằm đáp ứng nhu cầu tài chính đa dạng và sự tin tưởng của khách hàng Việt Nam.
Daiichi Life cung cấp các dịch vụ bảo vệ con người về chăm sóc sức khỏe, bảo vệ tài chính, định hướng giáo dục cho con cháu... giúp bậc phụ huynh yên tâm về bảo vệ gia đình thân yêu, tương lai của các con được rõ ràng, được đảm bảo.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm y tế, bảo hiểm tai nạn, bảo hiểm sức khỏe và bảo hiểm nhân thọ.
- Kiểm tra sức khỏe định kỳ hàng năm
- Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động ngoài trời
- Du lịch nghỉ mát, team building hàng tháng, hàng quý và định kỳ hàng năm.
Lịch sử thành lập
- Năm 2007: Dai-ichi Life Insurance Company of Vietnam Limited được thành lập với 100% vốn đầu tư từ Tập đoàn Dai-ichi Life Nhật Bản.
- Năm 2008: Công ty chính thức khai trương văn phòng giao dịch đầu tiên tại thành phố Hồ Chí Minh.
- Năm 2010: Đạt mốc 100,000 hợp đồng bảo hiểm.
- Năm 2012: Đạt mốc 200,000 hợp đồng bảo hiểm.
- Năm 2015: Trở thành công ty bảo hiểm nhân thọ đầu tiên tại Việt Nam có vốn đầu tư nước ngoài đạt 100 triệu USD.
- Năm 2018: Chính thức đổi tên thành Công ty Bảo hiểm nhân thọ Dai-ichi Việt Nam.
- Năm 2019: Đạt mốc 1 triệu hợp đồng bảo hiểm và trở thành công ty bảo hiểm nhân thọ lớn nhất Việt Nam.
- Hiện tại, Dai-ichi Life Việt Nam vẫn tiếp tục phát triển và mang đến những dịch vụ bảo hiểm chất lượng cho khách hàng tại Việt Nam.
Mission
- Dai-ichi Life Việt Nam tuyên bố sứ mệnh “Kết nối Triệu Yêu Thương” và cam kết “Gắn bó dài lâu” cùng đất nước và người dân Việt, nỗ lực mang đến sự hài lòng cao nhất cho khách hàng, cũng như không ngừng tiên phong trong những lĩnh vực mới nhằm tạo ra những thay đổi tích cực cho xã hội và cộng đồng”.