Mô tả công việc
Assess market usage behavior and destination/product coverage in that market while assessing potential prices to promote that market.
Report on flight route/visa policy/political-economic situation and tourism trend of that market & assess potential for destination/product or related reports that affect sales situation & market demand.
Classify partners (potential partners/new partners) and account planning, included all segments of that market such as leisure, MICE, Events, Corperates, partnerships... by month/quarter.
Sales activities/ sales call/ sales blitz as planned and report on progress.
Get KPIs on revenue, KPIs on Big Contracts, KPIs on new contracts and new partners arising for that market.
Propose specific sales programs/price policies for each market or each partner.
Propose promotional activities included in the package, free and paid to partners in parallel with KPI to measure, expected results and evaluate performance.
Propose fairs to promote tourism, trade, forum activities - associations...
Propose co-branding & co-marketing plans with agencies, airlines, social platform….
Quyền lợi được hưởng
Challenging and professional working environment
Discount when using Vingroup's products and services
Location: Vinpearl Head Office (Ha Noi / Ho Chi Minh City) and other destination based on requested
Working hour: from 9h00 to 18h00 from Monday to Friday, and two Saturday per month
Yêu cầu công việc
At least 4 year of experience in sales, marketing or related field.
Strong communication skills. Languages: English is a must
Ability to manage complex projects and multi-task.
Excellent organizational skills.
Ability to flourish with minimal guidance, be proactive, and handle uncertainty.
Proficient in Word, Excel, Outlook, and PowerPoint.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Dalat Hasfarm là Công ty 100% vốn nước ngoài phát triển bền vững từ năm 1994. Công ty chuyên sản xuất và xuất khẩu Hoa và Cây Giống lớn nhất Việt Nam và Đông Nam Á. Hiện có gần 350 ha nhà kính tại Tỉnh Lâm Đồng (TP. Đà Lạt, Đơn Dương, và Lâm Hà), với 4 trung tâm phân phối, 17 cửa hàng hoa, với trên 100 gian hàng hoa tại các siêu thị trên toàn quốc. Công ty Dalat Hasfarm luôn xem người lao động là tài sản quí giá nhất của công ty, vì vậy Công ty luôn cố gắng đem lại những quyền lợi, phúc lợi tốt nhất có thể cho người lao động.
Công ty Dalat Hasfarm cam kết thực hiện 3 điều cho người lao động là:
1. Tạo môi trường làm việc an toàn và thân thiện.
2. Tạo cơ hội học tập và thăng tiến.
3. Đảm bảo thu nhập cạnh tranh và ổn định.
Công nhân viên Công ty Dalat Hasfarm luôn được:
1. Nhận xét, đánh giá, và hướng dẫn để hoàn thành tốt công việc.
2. Tạo điều kiện phát huy năng lực và hoàn thành tốt các mục tiêu trong công việc và sự nghiệp.
3. Được khuyến khích thảo luận với cấp trên về mong muốn trong công việc và các cơ hội phát triển nghề nghiệp.
4. Được tham gia các khóa huấn luyện trong và ngoài nước để nâng cao kiến thức và kỹ năng.
Tại Công ty Dalat Hasfarm, mọi cá nhân đều có cơ hội nghề nghiệp như nhau. Việc tuyển chọn được căn cứ vào khả năng thực tế của ứng viên, không phân biệt dân tộc, giới tính, và tuổi tác.