Product Support Officer is responsible for the product execution throughout the Product Development Division. His/her accountabilities are maintaining the product system setup from Product side, working closely with other relevant teams (Risk, Sales, Underwriting, Operations, DT&M, ICT...) to define the workflow, operation process to ensure the process run smoothly and support sales & Product Division to achieve the company target/ strategy.
II. Key Roles & Responsibilities:
The Product Support Officer performs a wide range of duties including but not limited to:
1. Manage and maintain the Sales Finance portal to support sales activity of Sales Finance product include (30%)
- Set up and manage dealer
- Control product list & price
- Set up and de-active promotion campaign with dealer
2. Support for the sales division to ensure the process, operation, and system (30%)
- Support sales and partnership activity on daily basis to maintain smoothly operation regarding to system support development
- Receive and support Sales special request regarding to process, operation, deviation request
- Provide instruction/ guideline to users of new product/ process/ promotion campaign
- Maintain the Product policy/ manual and process
3. Updating and testing the system for new product development (30%)
- Raise requirements to develop/ change or modify system to adapt with new product development
- Conduct the UAT test with end users to launch new product/ dealer/ promotion campaign if any
4. Other tasks (10%)
- Other ad-hoc tasks assigned by Dept Head.III. Job Requirements
1. Qualification:
- University Degree majored in Business Administration/Finance & Banking or any related major
2. Work Experience:
- 2+ years of experience preferably in banking or consumer finance company
3. Knowledge:
- Knowledge of Retail banking - Consumer finance: products, policies and processes
- How to research and keep up to date with market's changing and technology that may impact product development
- System: loan management
- Execute and monitor business performance
- Maintain operation of Sales Finance product, manage dealer, control product list & price
- Referable experience in a product team/ credit operation
4. Skills:
- English - Upper-intermediate
- Project Management, System operation
- Good problem's solving abilities, able to troubleshoot issues and determine the cause of plan's success or failure
- Collaboration, Problem analysis, Presentation skills
- Ability to define problem, collect data, establish facts and draw valid conclusions
- MS Office (Word, Excel, Access) and knowledge of CRM- Attractive, competitive salary
- Dynamic and professional environment
- Guaranteed 13th month salary
- Premium health insurance for employees
- Annual health check
- 14 Days of annual leave
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ QUỐC TẾ GGS :GGS Việt Nam là đơn vị hàng đầu về các dịch vụ hỗ trợ những du học sinh, người xuất khẩu lao động Việt Nam đang sinh sống tại nước ngoài. Điển hình là những dịch vụ sau:
Nenkin & Hoàn thuế: Dịch vụ lấy Nenkin hàng đầu tại Việt Nam với hơn 5000 hồ sơ mỗi tháng. Luôn đặt sự “Uy tín – Nhanh Chóng – Chuyên Nghiệp” lên hàng đầu.
“GGS – Đồng hành cùng người Việt”
GGS Travel: Top 1 đại lý cung cấp vé máy bay giá rẻ Quốc tế cho người Việt Nam về nước. Luôn cập nhật giá bay, chặng bay về Việt Nam nhanh nhất – giá vẻ luôn rẻ nhất!
“GGS Travel – Cùng bạn trở về!”
Ngoài ra, GGS cung cấp các dịch vụ khác như: GGS68 Entertainment, dịch thuật tiếng Nhật,… Với phương châm luôn hướng tới mục tiêu người Việt Nam ở đâu GGS ở đó.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2018
Mission
-
GGS Việt Nam là đơn vị uy tín hàng đầu tại Việt Nam về dịch vụ hỗ trợ lấy tiền Nenkin, hoàn miễn giảm thuế cho các bạn thực tập sinh, kỹ sư nói riêng và người lao động Việt Nam tại Nhật nói chung.Với phương châm “Khách hàng là thượng đế”, cùng với sự uy tín, tâm huyết và giàu kinh nghiệm; GGS Việt Nam quyết tâm xây dựng hướng tới một công ty thu hút khách hàng nhất trong lĩnh vực lấy tiền Nenkin, Hoàn miễn giảm thuế – nhằm mang lại giá trị và niềm tin nơi khách hàng.“GGS Việt Nam – Đồng Hành cùng người Việt”