At Edelman, we understand diversity, equity, inclusion and belonging (DEIB) transform our colleagues, our company, our clients, and our communities. We are in relentless pursuit of an equitable and inspiring workplace that is respectful of all, reflects and represents the world in which we live, and fosters trust, collaboration and belonging.
The Senior Client Executive (SCE) is responsible for the supervision of account work performed by junior staff. S/he will demonstrate the ability to manage up, as well as manage across with peers and mentor account team members.
Responsibilities :
- Demonstrates tactical and strategic knowledge of integrated Communications Marketing principles and skills
- Contributes to creation of Communications Marketing plans to meet client objectives
- Contributes to client correspondence (e.g., daily updates, activity reports, etc.)
- Plays key role in developing key messages in keeping with clients’ objectives
- Demonstrates the ability to write, edit and proofread to create high quality internal and external, channel-appropriate communications content
- Demonstrates the ability and experiences working with publishers or build up media relationship is a plus.
- Demonstrates research abilities to support client programs and understands research techniques to assist with various Edelman consulting processes, including analysis of media coverage and online conversation (volume and tone) and identification and categorization of various stakeholders, including organizations and individuals to be engaged by clients
- Coordinates and helps plan media outreach programs including tours, events, conferences, interviews and new media outreach
- Communicates effectively with team members
- Assists in recruiting, interviewing and selection of junior staff
- At least three years of relevant experience in Communications Marketing and/or related fields including research, advertising, management consulting, media and publishing
- A bachelor’s degree in a relevant field from an accredited college or university
- Intricate level of understanding of the account(s), the clients’ businesses, products, markets, personnel, outside influencers, opposition, etc.
- Understand basic public relations tools and how they are used to achieve client goals
- Good research, writing and editing skills and the ability to develop media contacts/relationships
- Fundamental understanding of media outreach assignments and the ability to apply experience and initiative in developing appropriate traditional and online media strategies
Honor Lane Shipping (HLS) được thành lập từ năm 1997, đến nay HLS đã mở rộng tới 38 văn phòng sở hữu, với hơn 1000 nhân viên. Với khối lượng vận chuyển hàng hóa vượt quá 400.000 TEUS, chúng tôi đã đa dạng hóa danh mục dịch vụ và phạm vi phủ sóng của mình, từ chuyển phát nhanh 1 KG đến dự án di dời nhà máy, chúng tôi hợp lý hóa các giải pháp vận chuyển hàng hóa cho khách hàng. Tâm lý hướng đến hiệu suất khiến chúng tôi phải thực hiện thêm các bước về dịch vụ dành cho khách hàng, hồ sơ theo dõi và danh tiếng trên thị trường của chúng tôi đã chứng minh HLS là công ty dẫn đầu ngành.HLS tạo điều kiện cho một mạng lưới các giải pháp vận tải được phát triển tốt, tích hợp và liền mạch, từ vận tải đường biển, đường hàng không và đường bộ đến kho bãi, hậu cần, quản lý hàng tồn kho, dịch vụ thông tin và dịch vụ tư vấn cho ngành. Các dịch vụ vận chuyển trước, vận tải đường biển và điểm đến mở rộng cho phép HLS vận hành một trong những dịch vụ vận chuyển điểm-điểm toàn diện nhất trên toàn thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 1997
Mission
Tâm lý hướng đến hiệu suất khiến chúng tôi phải thực hiện thêm các bước về dịch vụ dành cho khách hàng, hồ sơ theo dõi và danh tiếng trên thị trường của chúng tôi đã chứng minh HLS là công ty dẫn đầu ngành. HLS tạo điều kiện cho một mạng lưới các giải pháp vận tải được phát triển tốt, tích hợp và liền mạch, từ vận tải đường biển, đường hàng không và đường bộ đến kho bãi, hậu cần, quản lý hàng tồn kho, dịch vụ thông tin và dịch vụ tư vấn cho ngành. Các dịch vụ vận chuyển trước, vận tải đường biển và điểm đến mở rộng cho phép HLS vận hành một trong những dịch vụ vận chuyển điểm-điểm toàn diện nhất trên toàn thế giới.