Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Your responsibilities:
· Manage customer touchpoints along the customer journey, ensure a seamless and consistent omni-channel communication experience.
· Develop and deploy customer satisfaction measures
· Plan and execution of customer and prospect care programs to enhance customer satisfaction
· Administrate customer cases and report to line manager, coordinate with relevant departments to ensure timely follow-up and maximize customer satisfaction.
Yêu Cầu Công Việc
Your qualifications and competencies:
· Degree in External Relations, PR Communications, Sales, Business Administration, Law, Public Service or related field
· At least 5 years of solid working experience in customer service for high-end hospitality, healthcare, banking, insurance, automotive industry or similar
· Proficient MS Office skills (Outlook, Word, Excel, PPT…)
· Logical thinking, process-focused ability
· Excellent negotiation and interpersonal skills, customer service orientation
· Fluency in verbal and written Vietnamese communication skills
· Cross-functional collaboration ability and strong team player
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Khí công nghiệp Meser Hải Phòng là công ty 100% vốn đầu tư nước ngoài của Tập đoàn MESSER Đức - Tập đoàn hàng đầu thế giới với hơn 100 năm kinh nghiệm chuyên sản xuất và phân phối các sản phẩm khí công nghiệp, có trụ sở chính tại Hải Phòng, Văn phòng đại diện tại Hà Nội và Đà Nẵng, 04 nhà máy tách khí tại Hải Dương, Thái Nguyên, Dung Quất - Quảng Ngãi, Hà Nam.