Mô tả công việc
1. Complaints are received from a customer in charge, approach the player as a top priority and resolve the inconvenience.
2. Assist the Marketing Director with the planning, budgeting, analysis, and evaluation of assigned areas of responsibility including the annual E-Gaming Marketing Plan and the Financial Plan
3. Responsible for the assistant to creation and execution of the E-Gaming Marketing strategy which builds long-term relationships with customers and strengthens brand value.
4. Must be able to successfully manage all E-Gaming marketing areas while attaining a progressively increasing scope of responsibility.
5. Oversee the creation, development, and hosting of all on and off property events to maintain customer loyalty, develop new players, and re-establish patronage of in-active players.
6. Oversees the development and implementation of new programs to ensure high quality patronage and player migration through personalized services and attention.
7. Oversees the development and maintenance of VIP marketing strategy that increases market share and profitability.
8. Assist in the analysis and definition of the market for growth and development.
9. Plan, analyze, evaluate, and report on all E-Gaming marketing programs and staff.
10. Oversee patron complimentary procedures in accordance with company policy and profitability standards.
11. Establish department performance goals, analyze, evaluate, monitor and report on results for all assigned programs.
12. Responsible for revenue and profit targets, including the detailed analysis and reporting of gaming revenue and associated cost.
13. Responsible for ensuring the customer development on the floor as well as outside solicitation of customers via personal contact and group affiliations.
14. Maintain and evaluate high-end player files for telemarketing and direct mail purposes.
16. Must ensure that all employees under their supervision display exceptional customer service to all patrons by communicating in a pleasant, friendly, and professional manner at all times.
17. Assist guests with any and all reasonable customer service requests.
18. Act as present oneself as a credit to the company and encourage others to do the same.
Quyền lợi được hưởng
2. Bonuses + Tips + Incentive + Sales Bonus + Hot Bonus
3. Flexible working hours
4. Full other regimes according to law
5. Professional working environment
Yêu cầu công việc
1. Chinese native only
2. Eligible to work in Vietnam.
3. Strong creative mindset and international mindset
4. Strong organizational and multitasking skills
5. Excellent Written communication - English and Chinese
6. Knowledge of multiple online marketing channels
7. Knowledge of gaming marketing/operation regulations in Vietnam
8. Professionally presentable
9. Experience with marketing software and applications.
Yêu cầu hồ sơ
CÔNG TY TNHH MAXIDI VIỆT NAM là một công ty kinh doanh với nhiều năm kinh nghiệm trong lĩnh vực bán lẻ hình thức khác chưa được phân vào đâu. Chúng tôi đã được thành lập từ năm 2023 với mã số thuế 0317899481 và trụ sở chính tại 12A Tiền Giang, Phường 2, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam. Sự thành công của chúng tôi đã được thừa hưởng từ những năm kinh nghiệm trong lĩnh vực bán lẻ. Chúng tôi luôn cung cấp sản phẩm chất lượng cao và dịch vụ tốt nhất đến khách hàng. Chúng tôi luôn đặt sự hài lòng của khách hàng lên hàng đầu và cung cấp sản phẩm tốt nhất cho họ. Chúng tôi phục vụ khách hàng của chúng tôi với tất cả trách nhiệm và luôn nỗ lực để cung cấp những sản phẩm tốt nhất. Chúng tôi cũng cung cấp dịch vụ chăm sóc khách hàng tốt nhất và sẽ không bao giờ thừa nhận sự hài lòng của khách hàng.
Hãy liên hệ với chúng tôi bằng điện thoại 0906795565 để được giải đáp bất kỳ thắc mắc nào.
Review MAXIDI VIỆT NAM
Công ty ít cho nhân viên OT nhưng nếu có OT thì nhân viên sẽ được trả lương theo quy định. Sếp vui tính và rất tốt với nhân viên và nhân viên cũng rất hòa đồng, thân thiện với nhau.
Công ty hầu như nhân viên không cần phải OT. Bảo hiểm xã hội công ty đóng full lương cho nhân viên. Công ty có nhà bếp rộng cho nhân viên ăn trưa
Điều kiện làm việc tốt, chế độ quyền lợi của nhân viên được đảm bảo. Công ty có bảo hiểm đầy đủ cho nhân viên. Công ty thực hiện đầy đủ chế độ bảo hiểm y tế, bảo hiểm xã hội, lễ Tết cho nhân viên.