Mô tả công việc
Develop competencies and processes required to create an effective and efficient sales organization.
Other tasks as assigned from line manager
Attend clinical meetings, seminars, and conferences as appropriate.
Maintain competitive knowledge to create and adjust sales strategies.
Build up & develop good relationship with key customers & new potential territories
Ensure effective hiring, training, development and retention of team member.
Provide sales management, budget control, compensation programs and incentive planning.
Provide leadership through effective communication of vision, active coaching and development while comparing sales results to goals and taking appropriate action to correct when necessary.
Manage to meet/exceed monthly, quarterly and annual sales forecasts.
Provide supervision through field visits, observations and measurement of results to include performance appraisals and salary reviews.
Create and implement effective sales strategies and lead nationwide toward achievement of corporate sales objectives.
Proactively identify changes in healthcare, delivery systems, and competitive pressures to develop and modify strategies and tactics accordingly.
Prepare monthly, quarterly and annual sales forecasts.
Yêu cầu công việc
Ability to build positive working relationships, both internally and externally.
Demonstrated ability to achieve sales plans.
Ability to effectively present information and negotiate with BOD
Have experiences in tender process knowledge
Strong communication skill
Business related computer skills including Microsoft Office Suite.
Proven business analysis and judgment with the ability to proactively manage business and P&L to meet objectives.
Experience and success in recruiting and retaining a high performance sales team and a demonstrated ability to lead and manage a diverse sales team.
Exceptional negotiation skills.
Strategy development, project management, problem solving, and change management skills.
Demonstrated strong oral and written communication skills.
Demonstrated ability to professionally develop and coach sales team.
Willing to travel frequently
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-25 20:25:02
Được thành lập vào năm 1982, Mega Lifesciences tích cực tham gia vào việc giúp đỡ hàng triệu người có cơ hội tiếp cận các sản phẩm dinh dưỡng, thảo dược, thuốc kế toa và không kê toa an toàn, hiệu quả, chất lượng hàng đầu thế giới. Mega sản xuất, tiếp thị và phân phối các loại thuốc, sản phẩm dinh dưỡng và hàng tiêu dùng có chất lượng
Trụ sở chính tại Thái Lan, hiện nay, Mega có mặt ở 31 quốc gia trên toàn thế giới. Cơ sở sản xuất của chúng tôi đặt tại Thái Lan và Úc đã đạt các chứng chỉ quốc tế về thực hành sản xuất tốt. Chúng tôi xuất khẩu sang Châu Á – Thái Bình Dương, Trung Đông, Châu Phi, Cộng đồng các quốc gia độc lập (CIS), Mỹ La-tinh và Châu Âu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Bóng đá
- Du lịch
- Câu lạc bộ
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
- 2015: Số lượng nhân viên toàn quốc là 600
- 2008: Nằm trong tốp 15 Công ty Dược
- 2002: Bắt đầu hoạt động Sales & Marketing cho các sản phẩm ETC
- 1999: Đầu tư vào hoạt động Sales & Marketing cho các sản phẩm Mega
- 1995: Bắt đầu kinh doanh mảng Phân phối – nằm trong tốp 3 Công ty Phân phối ở Việt Nam
- 1994: Thành lập Văn phòng Đại diện tại Việt Nam với khoảng 10 nhân viên
Review Mega Lifesciences
Tiêu đề là phát triển việc bán hàng
Môi trường làm việc đủ chuyên nghiệp
Một công ty rất tốt với tính nhân văn, sự tôn trọng và tự do