Mô tả công việc
POSITION SUMMARY:
The key purpose of the E-Commerce Supervisor is to drive internet business, especially online distribution in order to achieve goals.
RESPONSIBILITIES:
- Digital and E-Distribution Strategy Execution
- Digital Acquisition Marketing
- Marketing and Communication Partnership
- Hotel Website Content Optimization
- E-Commerce Communication and Training
Quyền lợi được hưởng
- Salary: Negotiate
Yêu cầu công việc
ABILITIES/ KEY COMPETENCIES/ SKILLS:
- Good interpersonal and communications skills.
- Have experience in performing online marketing program and managing international language websites
- Experience in managing external agencies.
- Business strategy, marketing analysis and planning, especially as related to International markets.
- Excellent written communication and oral presentation skills.
- Able to show drive, initiative, creativity & problem solving.
- Goal orientated and a team player.
EDUCATION/ EXPERIENCE/ CERTIFICATES:
- Proven track record of achievement in Online management, including a good understanding of Online marketing, web technology, Social Media, web analytics, usability and accessibility.
- Experience or demonstrate an understanding of working in a regional environment.
- Fluency in English
- Excellent PC computer skills (Word, Excel, PowerPoint).
- Bachelor’s degree .- 2 years related experience or an equivalent combination of education and work-related experience.
Yêu cầu hồ sơ
Năm 1996, thương hiệu Gốm sứ Minh Long được thành lập bắt đầu với việc sản xuất đồ gốm mỹ nghệ xuất khẩu nước ngoài, đặc biệt là Pháp, đến năm 1997, công ty đầu tư sản xuất bộ đồ ăn bằng sứ cao cấp với thiết bị máy móc, dây chuyền sản xuất theo công nghệ hiện đại chủ yếu của Đức và Nhật
Chính sách bảo hiểm
- Thưởng BHXH, Thưởng Lễ / Tết.
- THưởng hiệu quả công việc
Các hoạt động ngoại khóa
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, thân thiện
- Team building
- Thể thao
- Trò chơi
Lịch sử thành lập
- Năm 1996, Minh Long được cấp giấy phép xuất khẩu, cho phép xuất khẩu đồ gốm mỹ nghệ đi các quốc gia khác.
- Trong vòng 5 năm, Minh Long hoạt động chủ yếu xuất khẩu đồ gốm mỹ nghệ sang các nước Châu Âu, đặc biệt là nước Pháp cho đến năm 1998, khi Minh Long chuyển đổi hướng kinh doanh và tập trung vào thị trường nội địa.
Mission
Trong quá trình phát triển, với bàn tay tài hoa của chính ông Lý Ngọc Minh, công ty đã tạo ra những sản phẩm độc đáo, mang nhiều nét văn hóa đặc trưng của vùng đất Bình Dương nói riêng và đất nước, con người Việt Nam nói chung. Chính quyền địa phương mong muốn công ty tiếp tục phát triển không ngừng, tạo thêm nhiều lao động việc làm cho địa phương, giữ vững và phát triển rực rỡ ngành nghề gốm sứ truyền thống của tỉnh