Mô tả công việc
1. In charge of government and leisure market in Hanoi
2. Identifies business opportunities by identifying prospects and evaluating their position in the industry
3. Researching and analyzing sales options.
4. Sells products by establishing contact and developing relationships with prospects; recommending solutions.
5. Maintains relationships with clients by providing support, information, and guidance;
6. Provides feedback of clients to direct supervisors/DOS/EAM and react with response on time.
7. Researches and recommending new opportunities;
8. Recommends profit and service improvements.
9. Identifies product improvements or new products by remaining current on industry trends, market activities, and competitors.
14. Makes weekly sales report/plan and monthly market overview by collecting, analyzing, and summarizing information
15. Composes proposals/contracts/confirmations to clients
16. Participating in sales trips/sales blitz and/or other campaigns/activities of sales & marketing department and/or upon company request.
17. Working closely with Danang Sales Team regarding group/FIT inspection trip/ operation of confirmed groups.
20. Research for new accounts
21. Managing organizational sales by developing a business plan that covers sales, revenue and expense controls.
22. Meeting planned sales goals.
23. Setting individual sales targets with the sales team.
24. Tracking sales goals and reporting results as necessary.
26. Coordinating with marketing on lead generation.
28. Developing your sales team through motivation, counseling and product knowledge education.
29. Promoting the organization and products.
30. Understand our ideal customers and how they relate to our products.
Quyền lợi được hưởng
• Provision of duty meals allowance
• Professional working environment.
• Entitlement to insurance as per labor law.
• In addition to the basic salary, entitlement to monthly service charges even during probationary period.
• 11 public holidays and 12 annual leave days per year.
• Tet and holiday bonuses.
Yêu cầu công việc
- At least 3 Years' experience in the Leisure/Government/ Corporate segment
- Graduate of related to Sales and Marketing and Hospitality Industry College or University.
- Wholesale/ leisure sales experience is an asset.
Yêu cầu hồ sơ
Có mặt tại thị trường Việt Nam từ tháng 10/2016 và chính thức công bố gia nhập vào năm 2018, Công ty TNHH NIN SING LOGISTICS hiện vận chuyển hơn 300.000 đơn hàng mỗi ngày và là đối tác vận chuyển chính thức của các sàn thương mại điện tử nổi tiếng như Lazada, Shopee, Tiki. Ninja Van Việt Nam có mặt trên 63 tỉnh/thành phố và cung cấp các dịch vụ vận tải đa dạng.
Được hơn 600.000 khách hàng khắp Đông Nam Á tin tưởng. Cho dù bạn là một nền tảng thương mại điện tử lớn, một cửa hàng địa phương hay chỉ là một người bán bình thường - chúng tôi sẽ giao hàng cho bạn một cách vui vẻ. Tin tưởng chúng tôi với cả giao hàng trong nước và quốc tế.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH BHYT BHTN đầy đủ
- Bảo hiểm thương mại và bảo hiểm phúc lợi cho nhân viên
- Được đóng bảo hiểm xã hội theo nguyên lương
- Bảo hiểm sức khỏe AON cao cấp dành cho cấp quản lý.
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding
- Dã ngoại
- Thể thao và các sự kiện giải trí
- Tiệc cuối năm, Lễ Townhall hàng năm
- Du lịch công ty hàng năm
Lịch sử thành lập
- Năm 2016, Công ty Ninja Van Việt Nam được thành lập
- Năm 2017, được vinh danh trong top 50 công ty mới nổi của công ty kinh doanh công nghệ Deloitte
- Năm 2018, được bình chọn là “Công ty vận chuyển hàng đầu” tại giải thưởng Southeast Asia eCommerce
- Năm 2019, đạt được chứng nhận ISO 27001 về bảo mật thông tin và chứng chủ ISO 9001 về quản lý chất lượng cao
- Năm 2022, đạt doanh thu 187 triệu USD và tăng trưởng 83%
Mission
- Kết nối Đông Nam Á với thế giới, gửi trọn niềm vui trong từng gói hàng