Mô tả công việc
As the PA to GM, you will play a pivotal role in supporting our General Manager, ensuring operational excellence, and driving sustainability initiatives. You’ll collaborate across departments to maintain quality standards, streamline processes, and align our operations with Melia’s commitment to exceptional service and environmental stewardship.
Support the General Manager: Manage schedules, communications, and prepare for meetings and presentations.
Ensure Standards & Quality Control: Assist departments in adhering to operational standards, conducting checks, and driving continuous improvement.
Lead Sustainability Projects: Follow up on eco-conscious initiatives, collaborating with teams to achieve environmental goals.
Departmental Coordination: Facilitate interdepartmental communication and alignment with organizational objectives.
Track & Report Progress: Prepare detailed reports on project milestones, quality audits, and sustainability metrics.
Quyền lợi được hưởng
- Service charge.
- Daily shuttle bus to and from Hanoi city center.
- Free shared staff room at the dormitory.
- Free canteen meal (all days for those staying at dorm).
- Clear development plan and growing with Melia Hotels International.
- Fresh working environment with a unique hotel located on the mountain.
- Opportunity to grow and be part of the exciting rebranding journey to the Melia Collection in 2025.
Yêu cầu công việc
- Degree in Hospitality, Business Administration, or related fields.
- Detail-oriented with strong organizational and problem-solving skills.
- Fluent in English and Vietnamese, with excellent communication abilities.
- Experience in quality assurance, sustainability, or a similar role is highly desirable.
- Proactive and adaptable, with a passion for hospitality and eco-tourism.
Yêu cầu hồ sơ
If you’re ready to take your career to the next level and contribute to our success, we’d love to hear from you!
Contact: 0349624033 (Ms. Phượng).
Công ty tổ chức Hội nghị, hội thảo, sự kiện và Du lịch Quốc Tế Hòa Bình (HOABINH GROUP) chuyên tổ chức hội nghị, hội thảo, tổ chức sự kiện, teambuilding chuyên nghiệp, tổ chức các chương trình du lịch chất lượng cao trong nước và quốc tế, cho thuê xe du lịch và các thiết bị phục vụ sự kiện.
Với lịch sử gần 15 năm thành lập với kinh nghiệm vô cùng dày dạn của đội ngũ nhân sự, "HOABINH GROUP" đã và đang trở thành một trong những thương hiệu có uy tín tại Việt Nam, làm hài lòng tất cả các khách hàng khó tính nhất. Phương châm hoạt động của chúng tôi là: "Chất lượng làm nên danh tiếng". Do vậy, đến với chúng tôi quý khách luôn luôn được hưởng những dịch vụ hoàn hảo nhất. Với đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp giàu kinh nghiệm, nhiệt tình chu đáo được đào tạo chính quy tại những địa chỉ tin cậy, chúng tôi không ngừng khẳng định mình trong môi trường cạnh tranh và tin tưởng rằng mỗi sự hợp tác với chúng tôi luôn là sự lựa chọn đúng đắn nhất của Quý khách.
Để trở thành một thương hiệu uy tín hàng đầu trong lĩnh vực Hội nghị, Hội thảo, Sự kiện, Du lịch - không thể không kể tới đội ngũ nhân sự cùng môi trường văn hóa làm việc đầy năng lượng của HBG. Chúng tôi chờ mong sự gia nhập của các bạn trẻ nhiệt huyết, tài năng và yêu nghề dịch vụ/sự kiện để đưa công ty ngày càng phát triển bền vững cũng như vươn ra tới thị trường Đông Nam Á, Châu Á.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
- Hoạt động thể thao
Lịch sử thành lập
- Hòa Bình Group là công ty được thành lập từ tháng 3 năm 2021.
Mission
- “Chất lượng làm nên danh tiếng” là phương châm hoạt động và cũng là thông điệp mà HoaBinh Group muốn gửi gắm tới Quý khách hàng!