Mô tả công việc
- Carry out check - in and check – out process.
- Update occupancy & unit status details on the computer system, giving copies to authorized parties.
- Check and register any tenant’s visitors, ensuring that the necessary details are obtained, i.e., passport, ID card, etc.
- Receive all complaints / requests from tenants and forward to relevant departments or report directly to Line Manager. Keep tracking of the cases until it is resolved.
- Answer the telephone promptly and clearly in a courteous and friendly manner.
- Follow up, record, read, process information within authority and keep the FO Logbook up to date daily.
- Prepare any key cards for the next day’s tenant arrivals
- Receive tenant’s payment and issue a proper receipt
- Perform other tasks as requested by Line Manager.
Yêu cầu công việc
- Proficient in English, fluent communication skills
- Graduated from college/university in related field
- Have more than 6 months experience in similar role is an advantage
- Able to work in shifts: Shift 1: 6am-2pm, Shift 2: 2pm-10pm, or Shift 3: 10pm-6am
Quyền lợi được hưởng
- 13th-month salary, review 6-month KPI bonus (on business results)
- Compulsory SHUI upon full gross salary
- Annual health check, additional health insurance
- Gifts on special holidays & occasions: birthday, New year, Mid-Autumn...
- Outing trip
- Clear growth and promoted opportunities
Công ty TNHH HaDu Việt Nam đã được thành lập ngày 21 tháng 12 năm 2015 và hoạt động trên nhiều lĩnh vực khác nhau như: Hệ thống các Trung tâm massage trị liệu; Trung tâm đào tạo - thực hành nghề massage trị liệu; Dịch vụ tư vấn thiết kế, setup, đào tạo, vận hành Trung tâm Massage trị liệu; Nhượng quyền thương hiệu và sản xuất hàng hóa. Giá trị cốt lõi mà con người HaDu hướng đến là: Trách nhiệm (với cộng đồng), tận tâm (với khách hàng), trung thực (với cấp trên) và chia sẻ (với đồng nghiệp) với hy vọng có thể mang đến cho mọi người trong cộng đồng những giá trị tốt đẹp. HaDu luôn cố gắng tạo ra một môi trường làm việc vui vẻ nơi mà nhân viên được thúc đẩy làm việc chủ động, sáng tạo, có sự hợp tác cao cùng với cấp quản lý, đồng thời luôn nỗ lực để xây dựng mối quan hệ kinh doanh bền vững cùng với khách hàng của mình thông qua quá trình liên tục đổi mới và cải tiến chất lượng dịch vụ.