Mô tả công việc
Report the Company&039;s business and operational situation to the Group and make newrecommendations to improve the Company&039;s business performance.
Ensure the achievement of the Company&039;s current and future goals in terms of sales growth,profits, product quality, human resource development and other activities.
Responsible for planning and overall strategic direction for the Company
Operate and manage human resources to ensure the best performance.
Responsible for the Company&039;s profits, development direction and growth.
Develop business and marketing plans.
Operate and be responsible for all activities of the Company.
Evaluate the performance of departments.
Yêu cầu công việc
Good English communication.
Proactive in work and high sense of responsibility.
Chinese communication is an advantage
Experience in similar positions.
University degree or higher.
Priority is given to candidates with experience in the fields of Interior design, construction,building materials...
Quyền lợi
Salary negotiable based on ability and experience + Commission
Good labor benefits: annual leave, labor contract, full salary social insurance, Team building, annual domestic and foreign travel...
Support for phone and gas expenses.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-08 02:05:02
Công ty TNHH HaDu Việt Nam đã được thành lập ngày 21 tháng 12 năm 2015 và hoạt động trên nhiều lĩnh vực khác nhau như: Hệ thống các Trung tâm massage trị liệu; Trung tâm đào tạo - thực hành nghề massage trị liệu; Dịch vụ tư vấn thiết kế, setup, đào tạo, vận hành Trung tâm Massage trị liệu; Nhượng quyền thương hiệu và sản xuất hàng hóa. Giá trị cốt lõi mà con người HaDu hướng đến là: Trách nhiệm (với cộng đồng), tận tâm (với khách hàng), trung thực (với cấp trên) và chia sẻ (với đồng nghiệp) với hy vọng có thể mang đến cho mọi người trong cộng đồng những giá trị tốt đẹp. HaDu luôn cố gắng tạo ra một môi trường làm việc vui vẻ nơi mà nhân viên được thúc đẩy làm việc chủ động, sáng tạo, có sự hợp tác cao cùng với cấp quản lý, đồng thời luôn nỗ lực để xây dựng mối quan hệ kinh doanh bền vững cùng với khách hàng của mình thông qua quá trình liên tục đổi mới và cải tiến chất lượng dịch vụ.