Ngân hàng thương mại cổ phần Việt Á ★ 3.2

Hà Nội
500 - 1.000 nhân viên
Ngân hàng
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Ngân hàng thương mại cổ phần Việt Á

Dịch vụ khách hàng
Quản lý sản phẩm & dự án
Tài chính - Kế toán
Công nghệ thông tin
Vận tải
An ninh - Bảo vệ
Hành chính
Giáo dục

Việc làm Ngân hàng thương mại cổ phần Việt Á

Cập nhật 10/03/2025 23:29
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Ngân hàng thương mại cổ phần Việt Á
Loss Prevention Officer - Nhân viên An Ninh
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 08/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/01/2025
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 3
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1 - TP HCM

Mô tả công việc

CORE WORK ACTIVITIES

Patrol all areas of the property; secure rooms; assist guests with room access. Conduct emergency response drills, daily physical hazard/safety inspections, investigations, interviews, and key control audit. Monitor Closed Circuit Televisions and alarm systems. Authorize, monitor, and document access to secured areas. Assist guests/employees during emergency situations. Respond to accidents, contact EMS or administer first aid/CPR as required. Gather information and complete reports. Maintain confidentiality of reports/documents, release information to authorized individuals. Defuse disturbances in accordance with company policies and procedures. Resolve safety hazard situations. Handle all interruptions and complaints. Escort unwelcome persons from the property. Ensure compliance with alcoholic beverage control laws. Call for assistance using proper code responses. Provide proper paperwork to employees.

Assist management in training, motivating and coaching employees; serve as a role model and first point of contact of the Guarantee of Fair Treatment/Open Door Policy process. Follow all company policies and procedures; report accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager; complete safety training and certifications; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets. Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs; thank guests with genuine appreciation. Speak with others using clear and professional language; prepare and review written documents accurately and completely; answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others; support team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Ensure adherence to quality expectations and standards. In addition, some states may have additional licensing/registration requirements to be considered for this position. Read and visually verify information in a variety of formats (e.g., small print). Visually inspect tools, equipment, or machines (e.g., to identify defects). Enter and locate work-related information using computers and/or point of sale systems. Move at a speed required to respond to work situations (e.g., run, walk, jog). Stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work shift. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 50 pounds without assistance and objects weighing in excess of 75 pounds with assistance. Grasp, turn, and manipulate objects of varying size and weight, requiring fine motor skills and hand-eye coordination. Move through narrow, confined, or elevated spaces. Move over sloping, uneven, or slippery surfaces as well as up and down stairs and/or service ramps. Reach overhead and below the knees, including bending, twisting, pulling, and stooping. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.


Quyền lợi được hưởng

  • Competitive Salary and Benefits as Marriott International Standards
  • 2 days off per week
  • Learning and Career development
  • "TakeCare" and professional working environment

Yêu cầu công việc

  • High school diploma + Certificate in Security/ FireLife Safety
  • At least 2 years of related work experience

Yêu cầu hồ sơ

  • Resume in English
Khu vực
Báo cáo

Ngân hàng thương mại cổ phần Việt Á
Ngân hàng thương mại cổ phần Việt Á Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4 và 5, tòa nhà Samsora Premier, số 105 Chu Văn An, Phường Yết Kiêu, Quận Hà Đông, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Ngân hàng thương mại cổ phần Việt Á (tên tắt trong giao dịch: VAB) là một ngân hàng thương mại cổ phần của Việt Nam. VAB được thành lập vào năm 2003 trên cơ sở hợp nhất hai tổ chức tín dụng Công ty tài chánh cổ phần Sài Gòn (SFC) và Ngân hàng thương mại cổ phần nông thôn Đà Nẵng (DANABANK).


Review Ngân hàng thương mại cổ phần Việt Á

3.2
6 review

24/10/2023
Nhân viên tín dụng tại Hồ Chí Minh

Môi trường làm việc không năng động

16/06/2017
Chuyên viên pháp chế tại Hà Nội

Môi trường làm việc năng động

05/05/2018
Giao dịch viên ngân hàng tại Hà Nội

môi trường thân thiện

Những nghề phổ biến tại Ngân hàng thương mại cổ phần Việt Á

Bạn làm việc tại Ngân hàng thương mại cổ phần Việt Á? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Ngân hàng thương mại cổ phần Việt Á

Ngân hàng thương mại cổ phần Việt Á

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo