Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
I Reception Duties
- Greet and welcome visitors in a professional and friendly manner.
- Answer, screen, and forward incoming phone calls.
- Handle customer inquiries, providing information or directing them to the appropriate person or department.
- Manage the office’s email system, including responding to emails and directing them to relevant departments.
- Ensure that the reception area is tidy, organized, and welcoming.
II. Admin
- Handle incoming and outgoing mail, packages, and couriers.
- Assist with office supply management and reorder as necessary.
- Make expense claim for GD on system
- Check staff attendance through Facing Attendance Machine
- Arrange business trip for staff if have: Book Tickets; hotel, transportation,…
- Provide administrative support to various departments as required.
* Office Management
- Coordinate meetings and assist in the arrangement of meeting rooms, pantry, and equipments
- Manage office equipments: Taxi Cards, photocopies, prtintes..., ensuring that it is functional and serviced as required.
- Work with provider for repair and maintenance when needed.
- Perform other tasks and projects as needed or requested by management.
- Coordinate to set-up computer ( email, net work access,… ) prepare the work station and equipment for new staff (telephone, business cards,…)
- Coordinate with IT for IT projects: update License; implement new tool
- Act as contact point to connect with IT for the office issues
- Manage Tea Lady to ensure perform the properly tasks; oversee office in tidy, clean, safe good condition
* Office purchase
- Select & propose for office purchase ( laptop, headphones,…) when it needed
- Manage Stationary
* Office payment
- Follow invoice and send the payment request to Acc Dept.: Electric, water, parking; Grab, Vinasun; Tree Rental; mobifone; Viettel, Photocopier & Printer rental; Cleaner service; internet.....
* Employee Events:
- Coodinate to orginize Employee Events: Staff Birthday; Company Trip; 8/3 ; Chirstmas Lunch;…
- Arrange Heath - Checkup.
* Compliance report
- Coodinate to submit office report for Complaince and prepare office document for ISO.
Yêu Cầu Công Việc
- Able to work independently, high teamwork and sense of responsibility
- Good English communication
- Minimum 1 year experience in similar position
- Graduated from university with relevant faculty
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 22 - 45
- Lương: Cạnh tranh
Tập đoàn Rhenus là nhà cung cấp dịch vụ hậu cần hàng đầu với hoạt động toàn cầu và doanh thu hàng năm là 8,6 tỷ EUR. Rhenus có 39.000 nhân viên trên 1.120 địa điểm ở hơn 60 quốc gia.. Tập đoàn Rhenus cung cấp các giải pháp cho nhiều lĩnh vực khác nhau để hoàn thiện chuỗi cung ứng, bao gồm hoạt động vận tải đa phương thức, kho bãi, thủ tục hải quan cũng như các dịch vụ giá trị gia tăng sáng tạo.
Review RHENUS LOGISTICS LTD,.
Ngày nghỉ phép và ngày lễ nhiều, có các cơ hội để tích lũy kinh nghiệm. Quản lý chuyên môn kém, thăng chức nhờ vào sự thiên vị. (gl)
Công ty có rất nhiều phúc lợi, ngày nghỉ và ngày lễ. Rất nhiều sự thiên vị, mức lương rất thấp so với khối lượng công việc bạn phải bỏ ra. (gl)
Môi trường làm việc tốt và đội ngũ hỗ trợ rhenus giống như một gia đình. Lãnh đạo dễ gần và có chính sách cởi mở. (anbitionbox)
Những nghề phổ biến tại RHENUS LOGISTICS LTD,.
Bạn làm việc tại RHENUS LOGISTICS LTD,.? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn