Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
· Support Warehouses to develop, implement and support operational excellence, principles, systems, and tools. E.g. PMO Tools, KPI measurement, WMS and TMS SOP/WI, Kaizen, 5S, visualization cycle counts best practice & implementation methodology, etc.
· Implement operational excellence strategies to contribute to improvements, process standardization, and cost savings in Warehouses operations.
· Support the development of KPI measurements & dashboards to provide transparency into cost and operational, and customer performance.
· Support productivity improvement & concepts to local leadership to support continuous improvement of existing processes, material flows and transportation procedures.
· Support sales and solution design teams with selling activities involving WMS/TMS strategies and onboarding process of new customers.
· Issue management and fire fighting in case of serious operational & performance issues.
· Assist in setting annual operational targets and help drive improvements to achieve those targets.
· Utilize project management skills and experience, effectively communicating and demonstrating successful organizational, planning, and execution skills.
· Drive the overall implementation (PMO) or being part of the team support (PMT) when awarded to a new customer to ensure the completion within timeline and budget.
· Create the business scope and requirements to ensure that all relevant parties have the same understanding when implementing projects.
· Provide project updates via control documents of risks, progression, budget, timeline, and support requirements throughout the project to key project stake holder and sponsors.
· Reports to GM
Yêu Cầu Công Việc
· Must be able to read, write and speak English. (Good or Excellence level)
· Able and willing to lead a multi-disciplinary team and have the ambition to develop team members and other colleagues.
· Good interpersonal and communication skills, able to interact effectively and efficiently on different layers of the organization (managers and warehouse floor).
· Can-do mentality and positive attitude.
· Problem solving with high quality analysis and translating output into practical execution plan with prioritization of things that are the biggest portion which impact business.
· Strong ability to work with stakeholders at all levels of the business and customer organizations.
· Ability to travel up to 50%.
· Strong computer literacy - MS Excel, Access, Power Point, Word, and Warehouse Management System (WMS).
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Tập đoàn Rhenus là nhà cung cấp dịch vụ hậu cần hàng đầu với hoạt động toàn cầu và doanh thu hàng năm là 8,6 tỷ EUR. Rhenus có 39.000 nhân viên trên 1.120 địa điểm ở hơn 60 quốc gia.. Tập đoàn Rhenus cung cấp các giải pháp cho nhiều lĩnh vực khác nhau để hoàn thiện chuỗi cung ứng, bao gồm hoạt động vận tải đa phương thức, kho bãi, thủ tục hải quan cũng như các dịch vụ giá trị gia tăng sáng tạo.
Review RHENUS LOGISTICS LTD,.
Ngày nghỉ phép và ngày lễ nhiều, có các cơ hội để tích lũy kinh nghiệm. Quản lý chuyên môn kém, thăng chức nhờ vào sự thiên vị. (gl)
Công ty có rất nhiều phúc lợi, ngày nghỉ và ngày lễ. Rất nhiều sự thiên vị, mức lương rất thấp so với khối lượng công việc bạn phải bỏ ra. (gl)
Môi trường làm việc tốt và đội ngũ hỗ trợ rhenus giống như một gia đình. Lãnh đạo dễ gần và có chính sách cởi mở. (anbitionbox)
Những nghề phổ biến tại RHENUS LOGISTICS LTD,.
Bạn làm việc tại RHENUS LOGISTICS LTD,.? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn