Mô tả công việc
Act as a contact point for both employees and line managers for HR related matters and coordinate for resolution.
Develop & execute recruiting plans and recruiting process.
Carry out special requests/projects and any other work as assigned.
Participate in development of HR objectives and systems.
Develop and update job descriptions and job specifications.
Keep relevant internal systems/reports updated timely and correctly.
Ensure all HR procedures related to recruitment, internal transfer, promotion, termination, and disciplinary actions are implemented properly & professionally.
Co- ordinate and arrange administration for all chains in HR process from the stage of planning, hiring, developing, managing performance to the stage of releasing so that all documents, reports, contracts, forms, approvals are prepared/obtained and recorded correctly and timely.
Monitors and constantly reduces the costs of the recruitment process, choosing the optimum recruitment channels and recruitment sources.
Generate memo/guideline/updates for all changes/updates relevant to C&B to internal staffs in timely manner.
Yêu cầu công việc
Must be accurate and efficient, high energy. Strong oral and written communication skills.
Strong analytical, management and decision- making skills
Superior interpersonal and coaching skills including patience and ability to work well with staff at all levels.
Graduated College or University, in human resources, Business Administration or a related field is a requirement for this position.
Strong communication skills and able to build effective relationships
Must have basic computer skills in Microsoft Office applications and HRIS programs.
Broad knowledge and experience in employment, organizational planning and development, employee relations, training and development and office administration.
At least 2- 3 year experience in HR field.
Strong oral and written communication skills.
Excellent interpersonal skills. Good attention to detail
Quyền lợi
Challenge your limits in a fast- growing company
Annual Health Check
Growing business and long- term career path development
Annual Performance review
Social, Health and others Insurance base on Labor Law
Training courses (company training programs and self – studying programs) and globally client training
Company’s monthly activities, company trip
Working in young, dynamic and friendly environment; highly supported by teammates and Supervisor.
Allowances: Transportation according to company’s policy
12 annual paid leave days
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-20 02:00:02
- Được thành lập từ 20/08/2008, với khả năng và hướng đi rõ ràng, Sapo nhanh chóng khẳng định được vị trí hàng đầu trong việc xây dựng nền tảng công nghệ hỗ trợ lĩnh vực bán lẻ và TMĐT. Tính đến tháng 1/2023, Sapo đã đồng hành cùng hơn 190,000 Doanh nghiệp và chủ kinh doanh trên hành trình phát triển, trở thành Nền tảng quản lý và bán hàng đa kênh được sử dụng nhiều nhất Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Thể thao
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Tháng 9/ 2013: Sapo mở chi nhánh tại Hồ Chí Minh
- Tháng 4/ 2018: Bizweb và Sapo chính thức hợp nhất trở thành nền tảng quản lý và bán hàng đa kênh Sapo với hơn 47,000 khách hàng
- Tháng 10/ 2014: Ra mắt phần mềm quản lý bán hàng thông minh Sapo.vn
- Tháng 1/ 2014: CYBERAGENT VENTURES - quỹ đầu tư thuộc tập đoàn Cyberagent Nhật Bản đầu tư vào Bizweb
- Năm 2015: Sapo được trao tặng danh hiệu Sao Khuê năm 2015 với hơn 5000 khách hàng
- Năm 2013: Bizweb đã ghi danh vào giải thưởng Nhân tài đất Việt 2013 với hơn 4000 khách hàng
- Năm 2012: Bizweb được trao tặng danh hiệu Sao Khuê năm 2012 với hơn 2000 khách hàng
- Năm 2010: Sapo cho ra mắt giải pháp bán hàng trực tuyến Bizweb
- 2008: Công ty được thành lập
Mission
Ngay từ khi thành lập, Sapo đã xác định cho mình sứ mệnh “Làm cho việc bán hàng dễ dàng hơn”.