Việc làm SAVILLS

Cập nhật 02/10/2024 22:58
Tìm thấy 41 việc làm đang tuyển dụng
SAVILLS VIETNAM
Junior Customer Support Officer - Call Team (Night Shift) (12-15M)
SAVILLS
3.8
27 đánh giá 288 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 7
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 7
Thông tin cơ bản
Mức lương: 12 - 15 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 31/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội
ABOUT THE ROLE
Crossian is a high-growth technology-driven e-commerce business. Behind our success are our people. As a start-up formed in 2020, we have created a fast-paced and dynamic environment, enabling our people to reach a cumulative average growth rate of over 700% in just under 4 years. Our mission now is to build direct-to-consumer brands and increase customer LTV.
We are looking for a customer-centric agent with good communication skills and a deep understanding of customer satisfaction insights. You will build strong and long-lasting relationships with our customers, and your efforts will drive customer satisfaction, happiness, growth, and added value to the organization.
This role is perfect for you if you are a self-starter, have at least 1 year of experience as a customer service call center agent using English, and are backed by a proven track record and customer satisfaction.
WHAT YOU WILL DO
Answer and address a high volume of incoming call inquiries related to product issues, sales policies, and order status in a professional and courteous manner
Provide exceptional levels of customer satisfaction by demonstrating patience and empathy towards customers from diverse cultures and backgrounds in the US
Identify and escalate issues to higher-level management when necessary
Meet or exceed key performance indicators for call resolution rate, customer satisfaction
Recognize low customer satisfaction call and provide constructive feedback and recommendations to agents for improvement. Alert the management team of trends in customer calls or any suspicious event
Assist supervisors/manager in projects such as call report, developing call scripts or knowledge base content. Provide input on how to improve customer experienceWHAT WE ARE LOOKING FOR
Bachelor's Degree or Equivalent
Proficient in English listening, verbal, and written communication skills. IELTS above 6.5 or equivalent
1-year experience in a call center or customer service environment, including a minimum of 6 months on night shift
Have sought knowledge of customer service practices and principles
Customer relationship management experience is strongly desired
Experience with support applications like Freshdesk, Zendesk, and Teamsupport is nice to have
Ability to handle stressful situations and establish rapport with the client
Ability to present yourself and the company in a professional manner
Work Hours: 44 hours/week - night shift (specific time to be discussed in the interview)WHAT YOU CAN EXPECT
At Crossian, our people are the key to our success. We believe in creating an attractive total compensation package (TCP) that not only retains employees but allows them to excel in their profession. These include:
Competitive salary (12-15M VND)
Full salary during probation
12 days of work-from-home & 12 days of paid annual leave
Global health insurance package for yourself and annual health checkup
Guaranteed 13th-month salary
Quarterly bonus & Year-end bonus as part of our profit-sharing program
A Pantry & a Crossian Cafe stocked with goodies, ready to serve
Lots of other company benefits including 5-star annual Summer Summit, budget for frequent team building activities, and other monthly/ quarterly/ annual company events
General company T&D Program + dedicated T&D budget for managers
Other benefits in accordance to the Company's Policy and Vietnam Labor Laws
Please note that we appreciate all applicants' interest; however, we will contact only those candidates selected for interviews.
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

Công ty TNHH Savills Việt Nam là công ty 100% vốn nước ngoài cung cấp dịch vụ tư vấn toàn diện trong lĩnh vực Bất động sản tại Việt Nam, bao gồm môi giới, tư vấn tài chính, nghiên cứu thị trường, tư vấn cho thuê và Quản lý Bất động sản bao gồm văn phòng, trung tâm thương mại và chung cư cao cấp trên toàn lãnh thổ. Chúng tôi luôn mở rộng cơ hội phát triển nghề nghiệp cho các ứng viên trẻ, nhiệt huyết, sáng tạo và có khả năng vượt trội. Tại Savills Việt Nam, bạn sẽ có cơ hội để phát triển nghề nghiệp lâu dài, khả năng thăng tiến cao, được thử súc trong nhiều ngành nghề khác nhau và cơ hội gia tăng thu nhập

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn
  • Bảo hiểm xã hội

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Bóng đá
  • Bóng bàn
  • Cầu lông
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập tại Anh vào năm 1855, Savills là tập đoàn cung cấp dịch vụ bất động sản hàng đầu trên thế giới. Đội ngũ chuyên gia của chúng tôi trải rộng trên toàn cầu, cùng bề dày kinh nghiệm với hơn 600 văn phòng trên khắp châu Mỹ, châu Âu, châu Á - Thái Bình Dương, châu Phi và khu vực Trung Đông

  • Savills Việt Nam được thành lập từ năm 1995 với hai văn phòng chính tại Hồ Chí Minh và Hà Nội. Với quy mô hoạt động mở rộng, chúng tôi mang đến đội ngũ chuyên gia nắm rõ về thị trường từng khu vực, và chúng tôi tự hào cung cấp dịch vụ tư vấn hàng đầu nhằm hỗ trợ cho từng cá nhân, doanh nghiệp và các tổ chức đưa ra những quyết định lựa chọn bất động sản tốt nhất.

Mission

Giá trị của Savills nằm ở sự cam kết không chỉ với các hành vi đạo đức, thái độ chuyên nghiệp và tinh thần chịu trách nhiệm mà còn ở những sản phẩm và dịch vụ bất động sản thành công đã được mình chứng qua cả một quá trình làm việc cùng khách hàng.

Những nghề phổ biến tại SAVILLS

Bạn làm việc tại SAVILLS? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SAVILLS

SAVILLS

Click để đánh giá