Mô tả công việc
Job Responsibilities:
Student Enrollment & Registration: Be responsible for your own sales, help students sign up for classes, and support them with payment processes.
Course Renewals: Manage your personal renewal targets and stay on top of the center's renewal progress to make sure goals are met.
Student Progress Monitoring: Track student progress, handle customer feedback, and ensure students reach their academic goals.
Cashier & Invoice Management: Make sure all invoices and documents follow company standards.
Book Management: Order, manage, and report on the availability of books to meet student needs.
Training & Meetings: Participate in scheduled training sessions and meetings to continually improve skills and stay updated.
Other Duties: Perform additional responsibilities as assigned by the line manager.
Yêu cầu công việc
At least 1 year of experience in relevant jobs, including customer service or sales roles.
Strong communication skills, with a proven ability to handle customer concerns and demonstrate integrity.
Proven problem-solving skills through managing difficult situations and a strong focus on students and customers.
Well-organized with excellent time management skills, strong mentality, and resilience.
Leadership skills with the ability to overview and plan ahead.
Proactive, detail-oriented, and strong interpersonal skills to foster partnerships
Quyền lợi được hưởng
Annual salary reviews and a 13th-month bonus.
Structured training programs led by experienced industry professionals.
Clear career paths with many opportunities for growth.
Personal development in a respectful environment.
Work in a modern, international, and professional setting.
Full English scholarships for children and 50% scholarships for relatives.
Join fun annual company trips.
14 days or more of paid leave, including full pay for Christmas holidays.
All necessary work equipment provided.
Tổng Công ty Bảo Việt Nhân Thọ là công ty Bảo hiểm nhân thọ Việt Nam đứng đầu thị trường, Tổng Công ty Bảo Việt Nhân thọ (BaoViet Life) đạt tỷ suất lợi nhuận hơn 40%/năm, tự hào với quy mô và mạng lưới phục vụ khách hàng hiện đại và khắp trên toàn quốc: 76 Công ty thành viên, hơn 400 văn phòng giao dịch khách hàng cùng đội ngũ hơn 200.000 tư vấn viên, gần 2.200 nhân sự chuyên nghiệp, trong đó có những chuyên gia giàu kinh nghiệm đã tu nghiệp tại nước ngoài hoặc làm việc tại các Công ty đa quốc gia hiện giữ các vị trí chủ chốt.
Chúng tôi tin tưởng đem lại cho đội ngũ cán bộ và tư vấn viên một môi trường làm việc cởi mở với sự hợp tác sâu rộng cùng Đội ngũ Chuyên gia quốc tế, được hưởng thu nhập cạnh tranh theo mặt bằng các Công ty đa quốc gia.
Review Bảo Việt Nhân Thọ
Nhìn chung thì BVNT là một công ty đáng để trải nghiệm và phát triển sự nghiệp (ID)
Tập đoàn lớn, môi trường làm chuyên nghiệp, chế độ đãi ngộ tốt, khối lượng công việc nhiều (ID)
Là môi trường làm việc tuyệt vời