Các phòng ban đang tuyển dụng tại BSS Group

Marketing/ Truyền thông
Công nghệ thông tin
Hành chính
Quản lý sản phẩm & dự án
Buôn bán/ Kinh doanh
Dịch vụ khách hàng
Tài chính - Kế toán

Việc làm BSS Group

Cập nhật 12/02/2025 22:58
Tìm thấy 14 việc làm đang tuyển dụng
BSS Commerce
Trade Admin
BSS Group 3.3★
47 đánh giá 123 việc làm 3 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 18/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 20/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 15 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

1. Responsibility:

- Upload local price on system, instruct contract team to reallocate future prices and confirm final price, commission to relatives.

- Update the latest data of Crush Position, Trade Slip, crush margin etc., before the market opening,

- Reconcile future position, cash position, accrual report, discrepancy between trading file and system, etc.

- Produce and distribute various of daily and monthly report such as JV report, OPN report, sale report, washout list, draft flash report, draft forecast file and planner file etc., effectively and on time.

- Sorted bean costing, summarizing data and working with traders to calculate transferred price for bean from crush to sorted bean or vice versa (if any).

- Market update and commentary on market trend to support for commercial and trading team to make better use of it for business operation and development.

- Cooperate with Commercial, Finance and Logistics to manage the contract conversion process, Commodities stocks and costing reconciliation, maintain reliable data in system, doing pricing.

- Analysis on any gap / differences between the standard / estimation / accrual and the actual on commercial and logistics costs (highlight the abnormal cases with reason / nature / root cause and propose the improvement (if any).

- Support to work with CS or customers on BAS trades if requested.

- Ad-hoc and reports upon request.

2. Benefits:

- Have opportunities to go overseas for business trip/ training/ annual company trip, etc.

- Get trained in professional environment with experts from Corporation subsidiaries in other countries.

- Attractive salary and bonus: annual salary review, 13th month salary, annual performance bonus.

- Holiday and Tet bonus, monthly benefit, etc.

- Shuttle bus from Vung Tau, Long Thanh, Ho Chi Minh City.

- Premium 24/7 health & accident insurance and premium periodic health checkup package.

- 12 annual leave days per year and increase 1 day for each 3 years.

- Gifts on special occasions: Childbirth, wedding, birthday, year-end gift, mid-autumn gift, dedication award, women day, lucky money, lucky draw…

- Comfortable, creative and dynamic working environment.

- Working time from Monday to Friday.

3. Working location:

6th floor, Royal tower A, Royal Center building, 235 Nguyen Van Cu st., Nguyen Cu Trinh Ward, District 1, HCM city.

Yêu Cầu Công Việc

- University graduate major and above, with the major in Foreign Trade, Finance, Accounting, Economics, or related field.

- Minimum 2 years corresponding position experience at multinational companies. Experience in trading company is an advantage.

- Knowledge on accounting and export/import is a plus.

- Fluent in English verbal, writing and reading.

- Fluent with MS. Office, especially Excel, proficient use of SAP.

- Good in logical thinking; Attention in detail.

- Willing to learn and positive attitude.

- Able to work under high pressure, independently, responsible, adaptability and proactive, .

- Flexible on working hours.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Thời gian thử việc: 2 tháng
  • Cơ hội huấn luyện: Oversea training
  • Độ tuổi: 22 - 40
  • Thời gian làm việc: 8:00-17:00, Monday to Friday
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 14, 16, 18 và 19, tòa nhà Viwaseen, số 48 Tố Hữu, Nam Từ Liêm, Hà Nội

BSS Commerce là thương hiệu nền tảng của BSS Group - đối tác cung cấp các giải pháp thương mại điện tử toàn diện cho Doanh nghiệp Việt Nam và toàn cầu. Được thành lập từ 2012, BSS Commerce đã và đang đồng hành với hơn 21,000 khách hàng trên toàn thế giới (B2B, B2C và B2B2C). Chúng tôi mang đến các sản phẩm, dịch vụ tối ưu cho doanh nghiệp trên đa nền tảng như Magento, Shopify Plus, BigCommerce, Shopware, etc, để đáp ứng mọi nhu cầu của khách hàng trên toàn thế giới. 

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn
  • Bảo hiểm xã hội theo Luật lao động Việt Nam

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Bóng đá
  • Bóng bàn
  • Cầu lông
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • BSS Commerce được thành lập năm 2002

Mission

Sứ mệnh của tập đoàn là không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.


Review BSS Group

3.3
47 review

15/02/2025
Nhân Viên Văn Phòng tại Hà Nội

tạm, không có gì nổi trội

05/11/2024
Web Developer tại Hà Nội

Môi trường công ty năng động, ít phúc lợi và thưởng, nhưng hay bị trừ lương vô lí

31/12/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Lương không xứng với công sức bỏ ra, không chuyên nghiệp (CTT)

Những nghề phổ biến tại BSS Group

Bạn làm việc tại BSS Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo BSS Group

BSS Group

Click để đánh giá