Phúc lợi
- Laptop
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đào tạo
Mô tả Công việc
1. Administration
* Office Administration
Coordinate and manage meetings and schedule to prevent duplicate bookings
Maintain general office files and other files related to the company’s operations
Manage, track stock of office supplies, equipment, and furniture and place orders when necessary
Manage taxi cards, company grab account, phone line, internet
Register, manage business card and parking space for employee
Collect bills, invoices, check debit of services provider and submit to Accounting Department monthly
Contact maintenance services if problems happen
Other office administration tasks arise
* HR Administration
Create user/email and ensure to connect printers, scan folder for employee and manage employee information
Set up working space, equipment and other office facilities for employee
Coordinate with HR Administrator for annual health check-up, annual accident contract renewal
Conduct the company events such as year-end party, company trip, Women’s Day
Purchase and prepare TET gifts for the company
Other tasks as assigned by BOD/ HR Manager
2. Recruitment activities support
Post and advertise job through various channels, such as recruitment channel, social media and professional networks
Establish and enhance Employer Brand by manage and improve content on recruitment channels, social media channels and internal activities
Participate in Job fairs and support in-house recruitment events
3. Reception
Welcome visitors and direct them to the relevant office/personnel
Receive and transfer calls, Fax to proper internal extension
Receive and manage daily mails/ deliverer/ couriers
Book flight, hotel, car rental for BOD, employees for business trip
Support other recruitment tasks as assigned if any
Yêu Cầu Công Việc
* Requirements:
Open for Fresh Graduates who has interest in administration and recruitment job and can work full time after internship
Good communication 4 skills in both Vietnamese and English
Multi-tasking and time-management skills, with the ability to prioritize tasks and problem-solving
Careful, proactive, responsible, creative and result-oriented
Be able to work independently or in team
Comfortable handling confidential information
* What we offer:
Competitive base salary with monthly bonus + phone allowance + 13th month salary
Compulsory insurances are fully covered after probation
An open and dynamic English working environment with promotion opportunities
Great chance to develop through on-the-job training methods
Friendly, professional and supportive colleagues
* Working location: 117-119-121 Nguyen Du, Ben Thanh Ward, District 1, HCMC
* Working time: 08:00 – 17:30 from Monday to Friday
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Giới tính: Nữ
- Phụ cấp khác: Hỗ trợ phone card, chỗ gửi xe
- Thời gian thử việc: 2 tháng
- Cơ hội huấn luyện: On the job training
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: Thứ 2 - Thứ 6
- Phúc lợi: Thưởng tháng, thưởng tháng 13th
- Ngày nghỉ: 12 ngày phép + 1 ngày Giáng sinh
- Lương: Cạnh tranh
Bảo hiểm Phú Hưng cung cấp cho thị trường bảo hiểm phi nhân thọ những gói sản phẩm đa dạng, toàn diện nhằm bảo vệ khách hàng khỏi những rủi ro không may xảy đến, bao gồm nhưng không giới hạn: Bảo hiểm Xe cơ giới, Bảo hiểm Tai nạn con người, Bảo hiểm Tài sản, Bảo hiểm Kỹ thuật, Bảo hiểm Hàng hải, Bảo hiểm Trách nhiệm. Trong mỗi sản phẩm bảo hiểm, Phú Hưng luôn tận dụng các kỹ năng chuyên môn để đưa ra các giải pháp cụ thể nhằm giảm thiểu rủi ro của khách hàng, bảo đảm sự an toàn của con người, tài sản vật chất, của cải và xã hội.
Không dừng lại ở đó, Bảo hiểm Phú Hưng luôn xem trọng việc phát triển mối quan hệ với khách hàng, luôn tự hào mang đến các dịch vụ khách hàng chất lượng với đội ngũ chuyên viên chăm sóc khách hàng được đào tạo bài bản. Tại Phú Hưng, bạn có thể an tâm tận hưởng cuộc sống vì tất cả đã được bảo vệ bởi chúng tôi.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia sự kiện công ty tổ chức
Lịch sử thành lập
-
Công ty cổ phần bảo hiểm Bảo Tín được thành lập theo giấy phép kinh doanh số 41GP/KDBH ngày 12 tháng 12 năm 2006 với số vốn điều lệ ban đầu là 80 tỷ đồng.
- Chính thức đi vào hoạt động từ 2007.
Mission
Bảo hiểm Phú Hưng luôn xem trọng việc phát triển mối quan hệ với khách hàng, luôn tự hào mang đến các dịch vụ khách hàng chất lượng với đội ngũ chuyên viên chăm sóc khách hàng được đào tạo bài bản. Tại Phú Hưng, bạn có thể an tâm tận hưởng cuộc sống vì tất cả đã được bảo vệ bởi chúng tôi.
Review Bảo hiểm Phú Hưng
Nhân viên và các sếp đều rất vui vẻ và hòa đồng, các sếp cũng rất quan tâm đến nhân viên. Lương thưởng thì ở mức trên trung bình so với thị trường. Có tăng lương đều hằng năm.
Môi trường công ty lành mạnh vui vẻ, không toxic, không nịnh bợ, khá công bằng. Mỗi năm đều được tăng lương, đi chơi, thưởng Tết .... và không bao giờ trễ lương. Công đoàn một năm tổ chức rất nhiều hoạt động ăn uống vui chơi.
Ngay gần trung tâm quận 7 , ít kẹt xe , không khí trong lành Chế độ phúc lợi không happy với nhân viên lâu năm , và không thưởng các ngày lễ(rv)