Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Brief summary of job profile:
The HR Officer is responsible for supporting the HR & Admin Manager to conduct various HR tasks and initiatives at the Highlands Coffee Roastery, including:
- Recruitment & Training
- Employee Relations
- Employee engagement/ staff events & activities.
Key Accountabilities:
1) Recruitment and Training
- Coordinate and execute recruitment process for non-managerial positions, including:
– Drafting and posting job vacancies on various platforms.
– Sourcing candidates.
– Conducting initial screening of resumes and shortlisting candidates for further evaluation.
– Scheduling/ Attending interviews & preparing interview materials and logistics.
- Coordinate the onboarding process and ensure new employees receive necessary trainings and orientation.
- Prepare and administer training programs for employees to develop their skills and knowledge.
- Maintain training database (materials, records, etc.) & reports effectively to provide to HR & Admin Manager, or other stakeholders when required.
2) Performance Management Implementation
- Assist in deploying Performance Management cycles (KPIs setting, Performance appraisal…) from the Head Office to the factory in a timely and efficient manner.
- Provide guidance and support to factory staff on the implementation of performance management processes & system.
- Maintain performance management documents such as guidelines, reports, etc.
3) Employee Relations
- Maintain accurate and up-to-date employee records, including personal information, employment history, performance evaluations, commendations, promotions, warnings, and any disciplinary actions taken.
- Handle employee relations, including handling grievances, disciplinary actions, and conflict resolution.
- Assist in the communication and implementation of documents, announcements, policies from the company's management to employees.
- Assist in working with government departments: Social insurance, fire prevention and fighting, Labor management department, facilitate inspections and reporting as necessary.
- Ensure compliance with employment laws and regulations.
4) Employee Engagement/ Staff Events & Activities
- Coordinate, organize & communicate employee engagement activities/ staff events & activities.
- Collect and analyze employee feedback to propose improvement.
Yêu Cầu Công Việc
Education/ Training Qualifications
- Bachelor’s degree in Human Resources Management, Business Administration, or a related field.
Work Experience
- 03+ years of working experience in HR field, focusing on Recruitment.
Knowledge of
- Well understanding of Labor Code, law of Social insurance and PI
- Proficient in using HR software and Microsoft Office applications.
Skills (Ability to)
- Service mindset.
- Good communication.
- Proactive and responsibility.
- Well-organized and problem-solving abilities.
- Able to work accurately with attention to details.
- Ability to communicate in English is a plus.
- Able to build and maintain professional relationship.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Bảo hiểm Phú Hưng cung cấp cho thị trường bảo hiểm phi nhân thọ những gói sản phẩm đa dạng, toàn diện nhằm bảo vệ khách hàng khỏi những rủi ro không may xảy đến, bao gồm nhưng không giới hạn: Bảo hiểm Xe cơ giới, Bảo hiểm Tai nạn con người, Bảo hiểm Tài sản, Bảo hiểm Kỹ thuật, Bảo hiểm Hàng hải, Bảo hiểm Trách nhiệm. Trong mỗi sản phẩm bảo hiểm, Phú Hưng luôn tận dụng các kỹ năng chuyên môn để đưa ra các giải pháp cụ thể nhằm giảm thiểu rủi ro của khách hàng, bảo đảm sự an toàn của con người, tài sản vật chất, của cải và xã hội.
Không dừng lại ở đó, Bảo hiểm Phú Hưng luôn xem trọng việc phát triển mối quan hệ với khách hàng, luôn tự hào mang đến các dịch vụ khách hàng chất lượng với đội ngũ chuyên viên chăm sóc khách hàng được đào tạo bài bản. Tại Phú Hưng, bạn có thể an tâm tận hưởng cuộc sống vì tất cả đã được bảo vệ bởi chúng tôi.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia sự kiện công ty tổ chức
Lịch sử thành lập
-
Công ty cổ phần bảo hiểm Bảo Tín được thành lập theo giấy phép kinh doanh số 41GP/KDBH ngày 12 tháng 12 năm 2006 với số vốn điều lệ ban đầu là 80 tỷ đồng.
- Chính thức đi vào hoạt động từ 2007.
Mission
Bảo hiểm Phú Hưng luôn xem trọng việc phát triển mối quan hệ với khách hàng, luôn tự hào mang đến các dịch vụ khách hàng chất lượng với đội ngũ chuyên viên chăm sóc khách hàng được đào tạo bài bản. Tại Phú Hưng, bạn có thể an tâm tận hưởng cuộc sống vì tất cả đã được bảo vệ bởi chúng tôi.
Review Bảo hiểm Phú Hưng
Nhân viên và các sếp đều rất vui vẻ và hòa đồng, các sếp cũng rất quan tâm đến nhân viên. Lương thưởng thì ở mức trên trung bình so với thị trường. Có tăng lương đều hằng năm.
Môi trường công ty lành mạnh vui vẻ, không toxic, không nịnh bợ, khá công bằng. Mỗi năm đều được tăng lương, đi chơi, thưởng Tết .... và không bao giờ trễ lương. Công đoàn một năm tổ chức rất nhiều hoạt động ăn uống vui chơi.
Ngay gần trung tâm quận 7 , ít kẹt xe , không khí trong lành Chế độ phúc lợi không happy với nhân viên lâu năm , và không thưởng các ngày lễ(rv)