Việc làm MSC Group

Cập nhật 18/09/2024 21:10
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Chứng khoán Bảo Minh
Assistant Ta & Td Manager
MSC Group
36 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 29/10/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Lầu 18, 72-74 Nguyễn Thị Minh Khai, Phường 6, Quận 3, TP.HCM

Mô tả công việc

I. JOB PURPOSES:
He or she will be responsible for assisting the Senior HRBP Manager in overseeing the recruitment life-cycle activities and actively promoting the company as an employer of choice. This role also involves championing all training activities within the company and leading special projects as assigned by the line manager/ HR Director.
II. PRINCIPAL ACCOUNTABILITIES:
1. Talent Acquisition
- Understand departments' personnel requirements and pro-actively provide recruitment services for diverse positions.
- Manage the company's end-to-end recruitment process with high service level.
- Recruiting and selection: generate a pool of potential and capable candidates for the organization's current and future recruitment needs.
- Lead and execute talent acquisition strategies and hiring plans (job posting optimization, recruiting marketing channel development, job board procurement, digital and non-digital employment marketing, comprehensive recruitment campaign planning, job fairs, etc.).
- Develop strong recruitment networks, create talent mapping, and cultivate sources to enhance the recruitment database and establish a talent pipeline for the company.
2. Employer Branding
- Initiate and play a key role in employer branding to promote Beiersdorf, both internal and external with O2O communication.
- Lead and collaborate with departments, vendors, and functions to guarantee the timely initiation and completion of all activities and initiatives related to employee branding.
- Coordinate corporate digital communication with a focus on social media management, which encompasses concept development, implementation, and monitoring.
- Perform additional ad-hoc tasks/ projects as needed.
3. Training & Development
- Assist the line manager in conducting the Training Need Analysis based on business needs and learning needs.
- Based on the TNA results, implement the training curriculum and annual training plan.
- Utilize and apply online learning programs and resources to meet training needs.
- Coordinate in developing an in-house trainer/facilitator pool to deliver in-house programs and activities.
- Periodically review and update the onboarding program for non-mass positions to enhance effective new hire orientation.
- Proactively work with HRBP to provide an updated version of onboarding materials to ensure the effectiveness of onboarding programs.
- Explore the training providers for scheduled training courses with the most effective cost and competency management.
- Be the coordinator for all training courses regarding contracts, logistics, and participants.

Yêu cầu công việc

THE IDEAL CANDIDATE WILL POSSESS:
1. Qualifications
- Education: University degree
- Work Experience: At least two years of experience in the same or related capacity.
2. Competencies & Skills
- Resiliently embracing and initiating Change
- Excellence in execution
- Eagerly driving creativity and innovation
- Strong at building collaborative relationships
- Strong self-awareness and learning agility
- Performance oriented
- Project management
- Teamwork spirit
- Presentation skill
- Interviewing skill
- Problem-solving skills

Quyền lợi được hưởng

Chăm sóc sức khoẻ
Premium healthcare for an employee and his/her family
Đào tạo
Competencies Trainings & Online Learning Platforms
Hoạt động nhóm
Various Engagement Activities
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Lầu 3, Tòa nhà Pax Sky, 34A Phạm Ngọc Thạch

Công ty Cổ phần Chứng khoán Bảo Minh (gọi tắt là BMSC) được sáng lập bởi Tổng Công ty Cổ phần Bảo Minh – Tổ chức Bảo hiểm và đầu tư Tài chính hàng đầu tại Việt Nam.

Công ty được thành lập và hoạt động kinh doanh chứng khoán theo Giấy phép số 90/UBCK- GP ngày 21/04/2008 và hoạt động Lưu ký Chứng khoán số 19/UBCK-GCN ngày 21/4/2008 do Ủy Ban Chứng Khoán Nhà Nước cấp và là thành viên của Trung tâm Lưu ký Chứng khoán theo giấy chứng nhận số 92/CNTVLK ngày 12/5/2008.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng chế độ BHXH, BHYT, BHTN, Bảo hiểm sức khỏe theo quy định của Công ty.
  • Được hưởng Bảo hiểm trách nhiệm người sử dụng lao động

Các hoạt động ngoại khóa

  • Team building.
  • Company trip
  • Tiệc tất niên cuối năm

Lịch sử thành lập

  • Tháng 04/2008, Trở thành thành viên thứ 92 của Trung Tâm Lưu ký Chứng khoán Việt Nam (VSD)
  • Tháng 09/2008, Trở thành công ty chứng khoán thành viên giao dịch thứ 85 của TT GDCK Hà Nội.
  • Tháng 11/2008, Trở thành thành viên giao dịch của Sở giao dịch chứng khoán TP Hồ Chí Minh
  • Tháng 10/2009, Danh hiệu “CTCK thành viên tiêu biểu của năm” do Sở GDCK Hà Nội và Báo Đầu tư tổ chức.
  • Tháng 12/2010, Chuyển trụ sở chính từ Hà Nội vào TP HCM.
  • Tháng 01/2013, Biên lợi nhuận ròng năm 2012 đạt 44,41%
  • Tháng 09/2016, Có sự thay đổi lớn trong cơ cấu cổ đông lớn và đội ngũ quản trị điều hành
  • Tháng 10/2016, Lãi ròng 9 tháng vượt 23% kế hoạch năm
  • Tháng 01/2017, Bổ nhiệm Tổng giám đốc Hoàng Văn Thắng.

Mission

Sứ mệnh của BMSC là cung cấp cho khách hàng những dịch vụ tài chính, tư vấn tốt nhất, giúp tối đa hoá lợi ích của khách hàng và duy trì tính minh bạch của thị trường tài chính.

Những nghề phổ biến tại MSC Group

Bạn làm việc tại MSC Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo MSC Group

MSC Group

Click để đánh giá