Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Looking-forward Planning & Analysis:
+ Participate in company strategic planning of the company
+ Coordinate with related functions to build and update company budget / latest forecasts
+ Frequently update actual vs. plan, understand root causes of variances, highlight and recommend corrective actions
+ Responsible for financial modeling, incorporate major assumptions, run various scenarios to assist business strategic and/operational decision making
- Acting as IFRS Change Lead, working closely with Finance Transformation team/ Controlling team to implement IFRS for Con Cung
- Assist CFO to prepare for BOD meetings, provide answers & required information to address BOD’s queries
- Carry out ad hoc investment analysis
- Control budget spending (either CapexOpex)
- Working capital analysis and optimization
- Join Finance leadership team, drive step changes in automation, capabilities building (both partnering and controlling).
- Any other Assignmentst asks given by CFO
About Concung.com
- Working time: 8:30 - 17:30 Monday - Friday
- Working place: 14th Floor, Phu My Hung Tower, Tan Phu Ward, Dist. 7, HCMC
Yêu Cầu Công Việc
1. Experience & other requirements
- Degree qualified in Finance and Accounting area
- Big 4 audit background preferable
- Working experience in Retail is preferable
- ACCA, CPA license is preferable
2. Competencies
- Strong analytical skills and attention to details
- Ability to structure and build consistent data, provide insightful analysis for better business decisions
- English proficiency in both writing and speaking
Benefit
- Annual bonus: 2 - 3 months under minimum KPI requirement
- Participate in the Employee Stock Option Program
- Fast growth career with the biggest mom & baby retailer in Vietnam
- Work in a dynamic, open, creative environment
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 30 - 36
- Thời gian làm việc: Working time: 08h30 - 17h30 (Monday - Friday)
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập từ năm 2016, Công ty Tài chính TNHH MB Shinsei (Mcredit) là công ty tài chính liên doanh giữa Ngân hàng TMCP Quân đội (thuộc MB Group) và Ngân hàng SBI Shinsei (Nhật Bản).
Nhất quán với chiến lược kinh doanh “Khách hàng là trung tâm”, Mcredit cung cấp các giải pháp tài chính thuận tiện cho khách hàng bằng ứng dụng công nghệ số thông minh, chiến lược sản phẩm toàn diện và trải nghiệm khách hàng tốt nhất.
Mcredit đã nhận được giải thưởng “Công ty Tài chính tiêu dùng tốt nhất 2022” (The Global Economics bình chọn), “Công ty Tài chính tiêu dùng tiêu biểu năm 2021” (Tập đoàn Dữ liệu Quốc tế IDG và Hiệp hội Ngân hàng Việt Nam ghi nhận), sản phẩm vay TikTak vào “Top 10 sản phẩm tài chính số - dịch vụ tin dùng 2022”, được Fitch Ratings đánh giá “triển vọng tích cực” vào năm 2022..v..v..
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Bảo hiểm MIC
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Party
- Teambuilding hàng tháng
- Thể thao
- Happy hour
Lịch sử thành lập
- Năm 2016, Công ty được thành lập
- Năm 2016, Ra mắt thương hiệu Mcredit
- Năm 2016, Ngân hàng Shinsei tham gia vào Mcredit
Mission
KIẾN TẠO GIẢI PHÁP TÀI CHÍNH PHỤNG SỰ CON NGƯỜI
Phát triển giải pháp tài chính thuận tiện cho khách hàng bằng ứng dụng công nghệ số thông minh, chiến lược sản phẩm toàn diện và trải nghiệm khách hàng tốt nhất.
Review Công ty Tài chính MB Shinsei (Mcredit)
Môi trường làm việc khá thoải mái
Công việc nhàn hạ
Môi trường rất thoải mái