![Công ty tài chính TNHH MTV Home credit Việt Nam Công ty tài chính TNHH MTV Home credit Việt Nam](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/34/Yt0g99lUQRMTBHqX6fa0snnHoMOjyq8sdRRGRtlu.png)
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Tam Son International JSC is a member of the Openasia Group, a multi-industry investment group established in 1994 in Vietnam.
Established in 2005, Tam Son serves as a bridge between the elite class in Vietnam and global luxury brands, celebrating creativity and values deeply rooted in craftsmanship. With a reputation built overtime, Tam Son continually expands its brand portfolio, asserting a strong position in the fields of Fashion, Watches & Jewelry, Lifestyle and Beauty. Gradually, Tam Son evolves into a curator of premium experiences, honoring beauty and becoming our customers’ companion to discover inspiration.
For more information, please visit: https://career.openasiagroup.com/
Senior Marcom Executive is responsible for the execution activities of a wide range of projects.
In detail, Senior Marcom Executive will implement some research for updated market trends, coordinate between brands and team for marketing/communication execution, and assist individuals and teams with administration tasks.
1. Research and stay up-to-date on market information and communication trends
- Observe and collect information on brands’ products and services.
- Be well-versed in all agencies’ systems/ procedures and keep updated on marketing and communication trends.
- Keep the team fully abreast of all competitive advertising and press coverage of the brands, their competitors, and the marketplace.
2. Act as the key coordinator of the Marcom team for brand management and marketing/ communication execution
- Ensure superior quality service and experiential communications ideas are delivered timely and executed effectively to brands.
- Be the main contact between the Marcom team and other internal departments (including operation and back office teams) to ensure the efficiency of all marketing and communication activities for brands
- Seek, work closely, and well manage suppliers on issues relating to the efficient administration of the brands.
- Take responsibility for invoice control/estimation and queries in liaison with the Marcom department and other departments.
3. Assist Marcom Manager/ Director during the execution
- Assist individuals and teams among Marcom team in preparing materials for brands’ meetings and regular reports.
- Assist in formulating and implementing effective communication with brands.
4. Other administration tasks
- Communicate between clients and team to complete contracts, billings, pitching documents, etc.
- Deliver reports, analysis, and other tasks as requested.
Yêu Cầu Công Việc
Skills
- Fluent communication and presentation skills, both in verbal and in writing.
- Desk research and analysis skills.
- Fluency in both verbal and written English is preferred.
Knowledge & Qualification
- BA degree in Communications, Advertising, Business, Marketing or related disciplines.
- With at least 5 year(s) of marketing communications experiences (in High-end product market).
- Experience in building marketing strategies in all aspects (branding, products, distribution…).
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
![Công ty tài chính TNHH MTV Home credit Việt Nam Công ty tài chính TNHH MTV Home credit Việt Nam](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/34/Yt0g99lUQRMTBHqX6fa0snnHoMOjyq8sdRRGRtlu.png)
Công ty tài chính TNHH MTV Home credit Việt Nam là công ty thuộc tập đoàn tài chính hàng đầu Châu Âu – tập đoàn Home Credit. Với sự phát triển mạnh mẽ tại thị trường Việt Nam, chúng tôi tự hào mang đến cho khách hàng những giải pháp hỗ trợ tài chính tiêu dùng đơn giản, nhanh chóng và tiện lợi như vay trả góp, mua hàng điện máy, xe máy, cho vay tiền mặt, thẻ tín dụng,...
Home Credit Việt Nam hoạt động từ 2008, là một trong những công ty hàng đầu trong lĩnh vực vay tiêu dùng trả góp với ưu điểm vượt trội: nhanh chóng, tiện lợi và thân thiện. Home Credit hiện có hội sở chính ở Hồ Chí Minh, chi nhánh ở Hà Nội và 10 văn phòng đại diện tại các tỉnh/thành phố lớn cả nước.
Tại thị trường Việt Nam, Home Credit hiện là một trong những công ty dẫn đầu trong lĩnh vực vay tiêu dùng trả góp. Sau 13 năm hoạt động, công ty đã xây dựng mạng lưới 9.000 điểm giới thiệu dịch vụ tại 63 tỉnh/thành phố.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp theo quy định
- Bảo hiểm sức khỏe Bảo Minh
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Year-End/ New- Year Party
- Du lịch
- Tiệc cuối năm
- Tiệc tân niên
- Company trip
- Hoạt động từ thiện
- Hiến máu
Lịch sử thành lập
Home Credit là tập đoàn tài chính tiêu dùng toàn cầu hiện có mặt tại 9 quốc gia. Hoạt động từ năm 2008 đến nay, Homecredit Việt Nam là một trong những công ty dẫn đầu thị trường về cung cấp các giải pháp tài chính và cho vay có trách nhiệm, với 4 sản phẩm chính: xe máy, điện tử, tiền mặt và thẻ tín dụng.
Mission:
cải thiện cuộc sống của khách hàng Việt Nam bằng các sản phẩm sáng tạo, cho vay có trách nhiệm và các giải pháp dựa trên nền tảng công nghệ
Những nghề phổ biến tại Home Credit Việt Nam
Bạn làm việc tại Home Credit Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo Home Credit Việt Nam](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/34/Yt0g99lUQRMTBHqX6fa0snnHoMOjyq8sdRRGRtlu.png)