Mô tả công việc
Company introduction
- Bowker Vietnam, a member of the Win Hanveky Group (Hong Kong), specializes in the development and production of adidas Football products. With 120 production lines and a workforce of 6,000 employees, Bowker Vietnam is proud to be a Tier One factory for adidas.
- The Win Hanverky Group operates three factories in Vietnam, alongside additional facilities in Hong Kong, China, and Cambodia.
Purpose of Job:
- Responsible for managing the lean department to improve and enhance operational performance: process standardization, process improvement, process & system development, 6S implementation, lean ability culture improvement and implement lean Maturity Assessment requirement (LMA 2.0)
Key accountabilities:
- Responsible for follow up daily/weekly/monthly lean Maturity Assessment Implementation (lMA 2.0)
- Follow up production system & operations to standardize manufacturing process
- Deploy and supervise 6S implementation to team members and other departments
- Arrange, supervise work/or team members, train and develop team members
- Other tasks are assigned by intermediate superior
Yêu cầu công việc
General requirements:
- Knowledge of 6S, lean manufacturing, garment manufacturing processes, and improvement project management
- Ability to manage a team and allocate work
- College degree or above
- Excellent in 4 English skills
Priority:
- Working experience in LMA 2.0
Number of years of experience: Al least 2 years of experience in lean Asst Manager or lean Manager position.
Quyền lợi được hưởng
- Young and dynamic working environment
- International working experience with China, Hong Kong, Cambodia team.
- Attractive salary commensurate with candidate skill and experience
- Salarybased on candidate'scompetency and experience.
- Commitment to13th-month salary bonus.
- 100% salaryduring probation.
- Bonus for compliancewith regulations.
- Social insurance +Private healthcare insurance
- Company provide 2 meal per days.
- Shuttle bus from Hồ Chí Minh city and Biên Hòa city
- Living allowanceandphone allowance.
- Gifts and bonuses on holidays.
Công ty TNHH Bảo hiểm Nhân thọ Dai-ichi Việt Nam (“Dai-ichi Life Việt Nam”) được thành lập ngày 18 tháng 01 năm 2007, là thành viên của The Dai-ichi Life Insurance Company, Limited (“Dai-ichi Life”) – Nhật Bản, một trong những công ty bảo hiểm nhân thọ hàng đầu tại Nhật Bản và trên thế giới.
Với kinh nghiệm hơn 110 năm hoạt động trong ngành bảo hiểm nhân thọ và giá trị nền tảng “Khách hàng là trên hết”, Dai-ichi Life Việt Nam luôn nỗ lực cung cấp các sản phẩm và dịch vụ tài chính tốt nhất nhằm đáp ứng nhu cầu tài chính đa dạng và sự tin tưởng của khách hàng Việt Nam.
Daiichi Life cung cấp các dịch vụ bảo vệ con người về chăm sóc sức khỏe, bảo vệ tài chính, định hướng giáo dục cho con cháu... giúp bậc phụ huynh yên tâm về bảo vệ gia đình thân yêu, tương lai của các con được rõ ràng, được đảm bảo.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm y tế, bảo hiểm tai nạn, bảo hiểm sức khỏe và bảo hiểm nhân thọ.
- Kiểm tra sức khỏe định kỳ hàng năm
- Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động ngoài trời
- Du lịch nghỉ mát, team building hàng tháng, hàng quý và định kỳ hàng năm.
Lịch sử thành lập
- Năm 2007: Dai-ichi Life Insurance Company of Vietnam Limited được thành lập với 100% vốn đầu tư từ Tập đoàn Dai-ichi Life Nhật Bản.
- Năm 2008: Công ty chính thức khai trương văn phòng giao dịch đầu tiên tại thành phố Hồ Chí Minh.
- Năm 2010: Đạt mốc 100,000 hợp đồng bảo hiểm.
- Năm 2012: Đạt mốc 200,000 hợp đồng bảo hiểm.
- Năm 2015: Trở thành công ty bảo hiểm nhân thọ đầu tiên tại Việt Nam có vốn đầu tư nước ngoài đạt 100 triệu USD.
- Năm 2018: Chính thức đổi tên thành Công ty Bảo hiểm nhân thọ Dai-ichi Việt Nam.
- Năm 2019: Đạt mốc 1 triệu hợp đồng bảo hiểm và trở thành công ty bảo hiểm nhân thọ lớn nhất Việt Nam.
- Hiện tại, Dai-ichi Life Việt Nam vẫn tiếp tục phát triển và mang đến những dịch vụ bảo hiểm chất lượng cho khách hàng tại Việt Nam.
Mission
- Dai-ichi Life Việt Nam tuyên bố sứ mệnh “Kết nối Triệu Yêu Thương” và cam kết “Gắn bó dài lâu” cùng đất nước và người dân Việt, nỗ lực mang đến sự hài lòng cao nhất cho khách hàng, cũng như không ngừng tiên phong trong những lĩnh vực mới nhằm tạo ra những thay đổi tích cực cho xã hội và cộng đồng”.