Mô tả công việc
For Service Division (Tasks performed for clients):
- Responsible for the service division: calculating salaries, bonuses, work efficiency, and KPIs for clients.
- Receiving information, checking, and reconciling with clients on information regarding: timekeeping sheets, labor fluctuations, etc.
- Drafting labor contracts according to clients' requests (based on available template contracts), advising clients on labor regulations.
- Handling tasks related to social insurance, health insurance, personal income tax, labor reports, etc., including internal tasks and working with government authorities.
- Handling BHYT (Health Insurance) documents: sickness, maternity, etc.
For tasks performed for the company:
- Participating in designing salary scales, bonus policies, and welfare benefits according to job positions and capabilities.
- Contributing to the development of salary, bonus, and welfare policies.
- Advising and providing recommendations to HRM on tools and solutions to retain and attract talents through salary and welfare policies.
- Providing suggestions, drafting procedures, and regulations related to Compensation & Benefits (C&B) operations.
- Performing other tasks assigned by superiors.
Yêu cầu công việc
- Graduated from College or higher in Human Resources Management, Labor Management, Human Resource Administration, Law, or related fields.
- Minimum 2 year of experience in equivalent positions.
- Knowledge of labor laws and regulations.
- Ability to analyze and solve problems.
- Good computer skills.
- Good English communication skills are an advantage (not mandatory).
- Candidates who have experience using HR and payroll software are preferred.
- Candidates with understanding and experience in applying the 3P Salary Model are preferred.
Quyền lợi được hưởng
- Annual salary review.
- 13th-month salary + bonus (if any).
- Monthly provision of spa vouchers, petrol allowance, etc.
- Full insurance coverage and other benefits such as public holidays, Tet holiday, annual leave, and travel allowance.
- Professional, dynamic, and modern working environment.
- Working in a foreign-standard company with ample opportunities for learning and skill development in English and Chinese.
- 100% foreign clientele, diverse cultural environment.
- Opportunities for career advancement, long-term commitment to the company, and stable job prospects.
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ QUỐC TẾ GGS :GGS Việt Nam là đơn vị hàng đầu về các dịch vụ hỗ trợ những du học sinh, người xuất khẩu lao động Việt Nam đang sinh sống tại nước ngoài. Điển hình là những dịch vụ sau:
Nenkin & Hoàn thuế: Dịch vụ lấy Nenkin hàng đầu tại Việt Nam với hơn 5000 hồ sơ mỗi tháng. Luôn đặt sự “Uy tín – Nhanh Chóng – Chuyên Nghiệp” lên hàng đầu.
“GGS – Đồng hành cùng người Việt”
GGS Travel: Top 1 đại lý cung cấp vé máy bay giá rẻ Quốc tế cho người Việt Nam về nước. Luôn cập nhật giá bay, chặng bay về Việt Nam nhanh nhất – giá vẻ luôn rẻ nhất!
“GGS Travel – Cùng bạn trở về!”
Ngoài ra, GGS cung cấp các dịch vụ khác như: GGS68 Entertainment, dịch thuật tiếng Nhật,… Với phương châm luôn hướng tới mục tiêu người Việt Nam ở đâu GGS ở đó.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2018
Mission
-
GGS Việt Nam là đơn vị uy tín hàng đầu tại Việt Nam về dịch vụ hỗ trợ lấy tiền Nenkin, hoàn miễn giảm thuế cho các bạn thực tập sinh, kỹ sư nói riêng và người lao động Việt Nam tại Nhật nói chung.Với phương châm “Khách hàng là thượng đế”, cùng với sự uy tín, tâm huyết và giàu kinh nghiệm; GGS Việt Nam quyết tâm xây dựng hướng tới một công ty thu hút khách hàng nhất trong lĩnh vực lấy tiền Nenkin, Hoàn miễn giảm thuế – nhằm mang lại giá trị và niềm tin nơi khách hàng.“GGS Việt Nam – Đồng Hành cùng người Việt”