Mô tả công việc
Lobby area
Daily checklist for front Office: ensuring the inspection of cleanliness, equipment, and the professionalism of the contractor’s staff.
Customer Service Counter
Daily check on the condition of the decorative plants at the counter and water them as necessary.
Maintain clean and tidy counter.
Prepare the necessary forms to assist guests.
Main tasks
Have a thorough understanding of the functionalities of the Property Cube app and how to monitor tasks under the supervision and guidance of the manager.
Provide essential project information when required.
Have a thorough understanding of the building&039;s regulations and the basic procedures of the Customer Service department currently implemented in the project.
Record customer information/feedback, notify the head of department, and forward the information to the relevant departments.
Follow department procedures and manager&039;s directions.
Coordinate with other departments such as accounting, engineering, security and cleaning staffs when needed.
Proper Storage and Compliance
Follow department procedures and manager&039;s directions.
Properly store equipment, tools, and spare parts after use.
Reports
Prepare reports in accordance with the instructions from the direct supervisor
Immediately report to the manager or technical department all abnormal phenomena, risks, or insecurity that could cause fire/explosion.
Other tasks
Immediately report to the manager or technical department all abnormal phenomena, risks, or insecurity that could cause fire/explosion.
Prepare reports in accordance with the instructions from the direct supervisor
Yêu cầu công việc
What will we offer?
Level up your skills: Sharpen your skills such as communication and teamwork to become a well- rounded pro.
Intern today, Savillian tomorrow: Impress us with your performance and get a full- time job at Savills Vietnam! Check out how others have done it!
Learn from the best: Get insider tips and guidance from experienced mentors who&039;ve been there and done that.
Join the Savills community: We&039;re a diverse and inclusive workplace where your voice matters.
Ready to kick off your career? Savills Vietnam offers hands- on training to launch you into the real estate world.
Quyền lợi
Proactive in tasks, willing to learn new knowledge, and ready to provide support when requested.
Ability to manage multiple tasks efficiently.
Strong communication, empathy, and customer service orientation.
Basic proficiency in using databases and spreadsheets for information management
Ability to withstand high levels of work- related pressure and manage personal emotions effectively.
Good command of English for effective communication.
High school diploma or above; currently enrolled in a relevant field preferred
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-09 01:15:02
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ QUỐC TẾ GGS :GGS Việt Nam là đơn vị hàng đầu về các dịch vụ hỗ trợ những du học sinh, người xuất khẩu lao động Việt Nam đang sinh sống tại nước ngoài. Điển hình là những dịch vụ sau:
Nenkin & Hoàn thuế: Dịch vụ lấy Nenkin hàng đầu tại Việt Nam với hơn 5000 hồ sơ mỗi tháng. Luôn đặt sự “Uy tín – Nhanh Chóng – Chuyên Nghiệp” lên hàng đầu.
“GGS – Đồng hành cùng người Việt”
GGS Travel: Top 1 đại lý cung cấp vé máy bay giá rẻ Quốc tế cho người Việt Nam về nước. Luôn cập nhật giá bay, chặng bay về Việt Nam nhanh nhất – giá vẻ luôn rẻ nhất!
“GGS Travel – Cùng bạn trở về!”
Ngoài ra, GGS cung cấp các dịch vụ khác như: GGS68 Entertainment, dịch thuật tiếng Nhật,… Với phương châm luôn hướng tới mục tiêu người Việt Nam ở đâu GGS ở đó.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2018
Mission
-
GGS Việt Nam là đơn vị uy tín hàng đầu tại Việt Nam về dịch vụ hỗ trợ lấy tiền Nenkin, hoàn miễn giảm thuế cho các bạn thực tập sinh, kỹ sư nói riêng và người lao động Việt Nam tại Nhật nói chung.Với phương châm “Khách hàng là thượng đế”, cùng với sự uy tín, tâm huyết và giàu kinh nghiệm; GGS Việt Nam quyết tâm xây dựng hướng tới một công ty thu hút khách hàng nhất trong lĩnh vực lấy tiền Nenkin, Hoàn miễn giảm thuế – nhằm mang lại giá trị và niềm tin nơi khách hàng.“GGS Việt Nam – Đồng Hành cùng người Việt”