We are looking for the role of Account Executive from middle to senior level who liaises closely with clients throughout campaigns/projects and be able to execute projects strategically & excellently at an easy to high level with support from Account Supervisor to deliver optimal performance for clients.
I. Job Description
- Project Management:
- On top of multi-project and manage overall client portfolio under support from Account Supervisor.
- The project type varies from creative / content to media performance & IMC Campaign.
- Provide directions for teams to execute projects and manage on top performance, risk management, client status management.
- Supervise the day-to-day operation of the project team to meet KPI and Objectives.
- Able to lead 2-3 projects at complex level simultaneously.
- Solution Provider:
- Understand and provide marketing solutions to clients in order to deliver project objectives and KPIs:
- The solutions include creative concept and branding, content and media performance.
- Understand client vertical knowledge and product and marketing.
- Manage client expectations to ensure timelines, progress, budget, and client deliverables, while achieving the expected profit for the company: The client working with is marketing manager and marketing lead.
- Acting as the main point of contact between client & agency to take the role of supporting and consulting.
- Client Relationships:
- Build and develop strong relationships with client’s team through the proposal & implementation process, ensuring that the solutions we develop meet client needs : The relationship building is from lead to manager level of client.
- Provide professional support to maximize customer loyalty.
- Respond to inquiries and resolve issues to the customer’s satisfaction reach 65% NPS KPI.
- Bachelor’s Degree – prefer: Advertising, PR, Marketing or Communications major.
- At least 2 years of experience in Account Executive/Digital Planner/Planner or similar role at advertising/creative/digital agency, or Marketing Executive/Brand Executive or similar role at client side.
- Good business acumen and solid knowledge of various verticals have experience in managing project campaign budget and managing P&L
- Experienced in the production category including Social AWO, Digital Performance, Social Outreach or IMC Campaign…
- Participate in project implementation from meeting customers until the end of the campaign. Candidates with experience implementing projects in the industries of Health Care, Beauty, Cosmetics and FMCG are a plus point.
- Proficient project management and must be effective at multitasking, time management, strategic and innovative thinking.
- Have the capability to analyze and execute well under pressure.
- Strong relationship building and engagement skills
- Salary: 13,000,000 gross – 15,000,000 gross.
- Annual leave, insurances will be following to Vietnam Law and as company's regulations.
- Periodic health check at a leading international hospital.
- Health insurance (PVI)
- Providing Macbook as a working tool during the working process
- Exciting annual trip, team building party, monthly birthday event and team activities.
- Dynamic working environment, young colleagues, trained periodically and updated with the latest trends in Digital Marketing.
- Participate in specialized skill training and marketing course.
- Working time: Full-time (9:00 – 18:00), Monday to Friday.
- Work at 12A Floor, Long Tower 101 - 103 Nguyen Cuu Van St., Ward 17, Binh Thanh District, Ho Chi Minh City, Viet Nam.
- Cover letter + CV.
- Link Facebook, Instagram, Linkedin and others social accounts (if any).
- Portfolio
Được thành lập vào năm 1982, Mega Lifesciences tích cực tham gia vào việc giúp đỡ hàng triệu người có cơ hội tiếp cận các sản phẩm dinh dưỡng, thảo dược, thuốc kế toa và không kê toa an toàn, hiệu quả, chất lượng hàng đầu thế giới. Mega sản xuất, tiếp thị và phân phối các loại thuốc, sản phẩm dinh dưỡng và hàng tiêu dùng có chất lượng
Trụ sở chính tại Thái Lan, hiện nay, Mega có mặt ở 31 quốc gia trên toàn thế giới. Cơ sở sản xuất của chúng tôi đặt tại Thái Lan và Úc đã đạt các chứng chỉ quốc tế về thực hành sản xuất tốt. Chúng tôi xuất khẩu sang Châu Á – Thái Bình Dương, Trung Đông, Châu Phi, Cộng đồng các quốc gia độc lập (CIS), Mỹ La-tinh và Châu Âu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Bóng đá
- Du lịch
- Câu lạc bộ
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
- 2015: Số lượng nhân viên toàn quốc là 600
- 2008: Nằm trong tốp 15 Công ty Dược
- 2002: Bắt đầu hoạt động Sales & Marketing cho các sản phẩm ETC
- 1999: Đầu tư vào hoạt động Sales & Marketing cho các sản phẩm Mega
- 1995: Bắt đầu kinh doanh mảng Phân phối – nằm trong tốp 3 Công ty Phân phối ở Việt Nam
- 1994: Thành lập Văn phòng Đại diện tại Việt Nam với khoảng 10 nhân viên
Review Mega Lifesciences
Tiêu đề là phát triển việc bán hàng
Môi trường làm việc đủ chuyên nghiệp
Một công ty rất tốt với tính nhân văn, sự tôn trọng và tự do