Mô tả công việc
KEY RESPONSIBILITIES:
Revenue Management Analytics:
- Monitor, analyze, and report on key performance metrics such as Occupancy, Pacing, ADR (Average Daily Rate), RevPAR (Revenue per Available Room), and occupancy.
- Assist in forecasting, budgeting, and pricing strategies to optimize room sales and maximize revenue by market segment and key accounts.
- Analyze historical data to identify trends and provide recommendations for revenue optimization by market segment, channels, room types, accounts.
- Collaborate with the Revenue lead to ensure rate integrity and market competitiveness across all distribution channels.
- Track and report on promotional campaign performance from all channels to assess the impact on revenue.
Digital Data Analytics:
- Monitor and analyze digital marketing efforts (PPC, SEO, social media, email campaigns) and website performance, google analytics to enhance guest engagement and conversion rates.
- Provide insights on guest behavior, booking patterns, and preferences using analytics tools.
- Collaborate with the marketing team to optimize digital content, user experience, and online presence.
- Track and report on direct web bookings and other digital sources of revenue.
Reporting and Dashboard Management:
- Create and maintain dashboards and reporting tools that provide real-time insights into hotel performance.
- Present findings to senior management, providing clear and actionable recommendations.
- Assist in the development of KPIs to track the success of key business initiatives.
- Perform daily, weekly, monthly and annual reports.
Quyền lợi được hưởng
- Full salary and service charge
- Annual bonus based on performance
- Team activities and parties
- 30% staff discount for restaurants and spa
- One free night stay per year in the resort
- Growth opportunity and/or cross-training
- A dynamic work environment where data-driven decisions are at the core of our strategy.
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s degree in business, Data Science, Hospitality Management, or related field.
- Strong proficiency in data analysis tools (e.g., Excel, Power BI, or similar).
- Experience with hotel property management systems (PMS) and revenue management systems (RMS) is a plus.
- Familiarity with digital marketing metrics and analytics tools (Google Analytics, social media analytics, etc.).
- Excellent analytical, communication, and problem-solving skills.
- Ability to work independently and as part of a team in a fast-paced environment.
- Prior experience in the hospitality industry or revenue management.
- Strong understanding of the hotel distribution landscape (OTAs, direct bookings, etc.).
- Experience with SQL or other database management tools.
Yêu cầu hồ sơ
PCA cung cấp các dịch vụ chính.Ngay từ giai đoạn đầu tiên, PCA đã có mặt để cung cấp dịch vụ phù hợp vào đúng thời điểm. Đảm bảo hiệu suất và tuân thủ tối ưu đồng thời tiết kiệm chi phí.
Chúng tôi cũng tham gia vào quá trình hoạt động của công ty khi cần trợ giúp, ví dụ: để đảm nhận các nhiệm vụ thất bại của các nhà cung cấp khác. Chúng tôi thường được yêu cầu kiểm toán các tài khoản kể từ khi thành lập sau khi phát hiện ra sai sót.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ các chế độ bảo hiểm;
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Event hàng tháng.
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
-
PCA cung cấp các dịch vụ chính.Ngay từ giai đoạn đầu tiên, PCA đã có mặt để cung cấp dịch vụ phù hợp vào đúng thời điểm. Đảm bảo hiệu suất và tuân thủ tối ưu đồng thời tiết kiệm chi phí. thành lập 2020
Mission
- . Chúng tôi tin tưởng vào việc hợp tác với các doanh nhân, chia sẻ nguyện vọng của họ và đóng góp vào thành công của họ bằng cách cung cấp hướng dẫn của chuyên gia và những hiểu biết sâu sắc có thể hành động. Bằng cách điều chỉnh các nỗ lực của mình, chúng tôi tạo ra sức mạnh tổng hợp thúc đẩy cả khách hàng và chúng tôi tiến lên trên con đường thịnh vượng.