Quảng Trị
Thừa Thiên Huế
Mô tả công việc
- Trade area map: Understanding and mapping the traffic generators of each trade area.
- Planning and executing marketing activities, promotion, and activation, including proposal development, demand forecasting, POSMs production, budget management, promotion announcements, training documents, and promotion setting-up with Finance/IT to ensure the successful implementation and monitoring programs which happened within trade area.
- Managing and monitoring all Marketing POSM at stores
- Working closely with Marketing team overhead to execute nationwide promotions, and campaigns launching.
- Plan and execute new store opening campaign in terms of promotion, activities aiming to drive awareness, store traffic & sales.
- Create and manage marketing plans for critical stores.
- Train and develop store marketing supervisors to enhance their skills and ensure alignment with marketing strategies.
- Perform other tasks assigned by Marketing management team.
Yêu cầu công việc
University Bachelors Degree, preferably with marketing focus.
Experience:
• At least 2 years of relevant working experience in FMCG/F&B/Retail Industry
• Prefer Operation experience/Retail desirable.
• Experience in promotion, brand/ store activation, event, sampling, roadshow
• Experience in planning and presenting Training/License/ Certification Essential Traits
• Basic understanding of Marketing
• Think strategically but also get down to the lowest level of detail.
• Good communication and negotiation skill
• Proactive, result-driven, good time management and hard-working.
• Build solid relationships internally and externally.
• Operate as an individual and in a team environment.
• Excellent written and verbal skills in English is a plus.
Quyền lợi được hưởng
- Specific career advancement roadmap;
- Competitive salary, 13th month salary, annual salary increase;
- Full insurance benefits as per the law; 24/7 insurance; health insurance;
- 12 days of annual leave;
- Participation in extracurricular activities and team building;
- Opportunities for learning, participation in internal training courses, and rapid development and promotion to senior management positions.
Thành lập năm 2001, trải qua hành trình phát triển, Thái Tân tự hào là nhà cung cấp số 1 về nguyên, phụ liệu trong sản xuất bia và nước giải khát tại Việt Nam.
Phát triển với mô hình “One Stop Shop” cung cấp hơn 1500 danh mục sản phẩm sản xuất bia và nước giải khát. Thái Tân hiểu rằng, mỗi sản phẩm là thành tựu của cảm hứng và sáng chế. Với vai trò là nhà cung cấp nguyên, phụ liệu đầu vào, Thái Tân cống hiến bền bỉ, mang đến những sản phẩm tốt nhất cho khách hàng, góp phần vào sự thành công của các thương hiệu đồ uống Việt Nam.
Hơn thế, Thái Tân không ngừng tìm tòi, sáng tạo và thích nghi trước sự thay đổi của thị trường và mở rộng kinh doanh. Thái Tân đã – đang và sẽ giữ vững vị thế tại thị trường Việt Nam và hướng đến trở thành nhà cung cấp “F&B đẳng cấp quốc tế”.
Từ năm 2018, Thái Tân đã tiến hành ứng dụng công nghệ 4.0, đưa hệ thống ERP – SAP vào quản lý và vận hành doanh nghiệp nhằm nâng cao quy trình quản lý và chặt chẽ hơn các hệ thống điều hành.
Trong suốt 12 năm liên tiếp, Thái Tân luôn giữ vị trí TOP 300 Doanh nghiệp tư nhân lớn nhất Việt Nam được VNR500 công nhận, tiên phong trong lĩnh vực mới tại Việt Nam là Homebrew và Craft beer.
Review VẬN TẢI THÁI TÂN
Quy trình làm việc chưa chuyên nghiêp, xúc phạm nhân viên