Mô tả công việc
- Provide creative direction, concepts to internal & external audience in line with marketing strategies and business goals
- Work with related departments and advertising agencies to devise an external advertising campaign that meets the corporate/ marketing objectives and A&P budget.
- To cooperate with Brand team and Digital team to develop content for digital apps, website, and social media
- Liaise with global and related departments to develop the advertising materials for internal media among Distributors and Customers
- Tracking and monitor the effectiveness of the advertising campaigns
- Monitor and analyze the competitor's advertising spending, trends and effectiveness.
2. Manage all business support materials (BSM) of the responsible brands and projects (i.e magazine, Starter Kit, new product launch BSMs, etc.)
- Coordinate with global, concerned departments and designer/ third party agencies to produce product BSMs both for sales and free distribution including leaflets, brochures, etc
- Conduct the appropriate survey and evaluate BSM sales performance for more improvement
- Assures adherence to all brand and style guides for art, [protected info] & across brands
- Assures that materials support global application and are implemented across appropriate markets
3. To cooperate with Regulatory Affairs team for advertising licenses.
4. To handle job responsibilities by special assignments.
- Work with other departments as a team to achieve the company's targets in each special project/assignment.
Yêu cầu công việc
- Bachelor's Degree or above in Marketing, PR - Communications, Business Administration, International Relations, or related field
- Good organizational and planning abilities with creative and innovative mindset
- Experience in working with content material (social post, articles, PR...).
- Strong deadline commitment attitude, strong interpersonal skills
Quyền lợi được hưởng
13th Month + Annual Performance Bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Premium Healthcare Insurance for Employee & Family member(s)
Đào tạo
Personal Development and Career Advancement
Thành lập năm 2001, trải qua hành trình phát triển, Thái Tân tự hào là nhà cung cấp số 1 về nguyên, phụ liệu trong sản xuất bia và nước giải khát tại Việt Nam.
Phát triển với mô hình “One Stop Shop” cung cấp hơn 1500 danh mục sản phẩm sản xuất bia và nước giải khát. Thái Tân hiểu rằng, mỗi sản phẩm là thành tựu của cảm hứng và sáng chế. Với vai trò là nhà cung cấp nguyên, phụ liệu đầu vào, Thái Tân cống hiến bền bỉ, mang đến những sản phẩm tốt nhất cho khách hàng, góp phần vào sự thành công của các thương hiệu đồ uống Việt Nam.
Hơn thế, Thái Tân không ngừng tìm tòi, sáng tạo và thích nghi trước sự thay đổi của thị trường và mở rộng kinh doanh. Thái Tân đã – đang và sẽ giữ vững vị thế tại thị trường Việt Nam và hướng đến trở thành nhà cung cấp “F&B đẳng cấp quốc tế”.
Từ năm 2018, Thái Tân đã tiến hành ứng dụng công nghệ 4.0, đưa hệ thống ERP – SAP vào quản lý và vận hành doanh nghiệp nhằm nâng cao quy trình quản lý và chặt chẽ hơn các hệ thống điều hành.
Trong suốt 12 năm liên tiếp, Thái Tân luôn giữ vị trí TOP 300 Doanh nghiệp tư nhân lớn nhất Việt Nam được VNR500 công nhận, tiên phong trong lĩnh vực mới tại Việt Nam là Homebrew và Craft beer.
Review VẬN TẢI THÁI TÂN
Quy trình làm việc chưa chuyên nghiêp, xúc phạm nhân viên