Các phòng ban đang tuyển dụng tại Flamingo Holding Group

Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Lao động có tay nghề và sản xuất
Tài chính - Kế toán
Dịch vụ khách hàng
Kỹ thuật
Quản lý sản phẩm & dự án
Du lịch, khách sạn
An ninh - Bảo vệ
Vận tải
Marketing/ Truyền thông
Dịch vụ bán lẻ và thực phẩm
Công nghệ thông tin
Giáo dục
Xây dựng
Ngân hàng

Việc làm Flamingo Holding Group

Cập nhật 02/03/2025 00:28
Tìm thấy 23 việc làm đang tuyển dụng
Flamingo Holding Group
Customer Success Management Manager - HCM
Flamingo Holding Group
503 việc làm 95 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 27/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 5 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Responsibilities

  • Ensure quality of customer experience:
  • Analyze Metrics performance for key accounts and build the case for Business process Improvement;
  • Collates and evaluates Shop's feedback and raise to relevant department for the improvement of overall shop satisfaction and Ninja Van’s service offering;
  • Monitor shop satisfaction and service quality throughout shop journey;
  • Maintain open communication with all stakeholders, internal and external, across different geographies, throughout the on-boarding, shipping and delivery cycle;
  • Initiate project to boost key shippers retention and/or volume growth
  • Team management & Capacity development:
  • Maintain capacity monitoring for CSM agents;
  • Lead, Manage, and Coach CSM agents to achieve KPI;
  • Mentor, monitor and appraise on their ability to handle shipper issues and requests;
  • Conducts team meetings, one on one review sessions and individual observation sessions on a monthly basis;
  • Constantly keep abreast of latest customer service and business trends and share the knowledge with Team

Requirements

  • Min. 5 years of experience in Key Account Management, Business Development .....
  • Excellent verbal and written communication skills
  • Efficiency and organizational skills
  • Strong presentation skills
  • Computer literacy in order to type up reports, results and details of customer interaction
  • Bachelor’s degree in business or related field
  • Hands-on experience with managing clients and teams
  • Proven success in a corporate setting, working with all levels of management
  • Strong written, verbal, and presentation skill

Working address: Office HCM - 307/21 Nguyễn Văn Trỗi, phường 1, Tân Bình, HCM

Salary And Benefits

Competitive income compared to the market

"Tet" bonus , Performance review from 1 - 4 months

Paid social insurance based on full salary

12 days annual leave, 5 days sick leave (with full salary)

High-class AON Health Insurance for manager level.

Year End Party, annual Townhall Ceremony

Annual company trip

Attractive team-building activities, regular internal activities

Provide laptop for employees

Training And Developing

Participate in internal training courses: online/offline

Opportunities to promote to higher positions: Senior, Team Leader, Manager etc.

Work Environment & Colleagues

Senior leaders are open-minded, respectful and ready to facilitate personal growth

Young and dynamic working environment

Scope of work is large, the company has more than 6000 employees, the company has operations spreading to 63 provinces/cities throughout the country.
Khu vực
Báo cáo

Flamingo Holding Group
Flamingo Holding Group Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:

Flamingo Group là nhà đầu tư hàng đầu trong lĩnh vực BĐS nghỉ dưỡng, du lịch, dịch vụ với khát vọng đưa thương hiệu Việt ra thế giới bằng sản phẩm theo tiêu chuẩn quốc tế.  Lấy “Tiên phong – Tận tụy – Bền vững” làm triết lý kinh doanh, Flamingo luôn đi đầu dẫn dắt các xu hướng, đem đến một phong cách sống ho 

 

 

Những nghề phổ biến tại Flamingo Holding Group

Bạn làm việc tại Flamingo Holding Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Flamingo Holding Group

Flamingo Holding Group

Click để đánh giá