Position Overview
Ensure flawless ground execution of the tours and itineraries planned.
Responsibilities:
● Assign jobs to tour guides, vehicles suppliers, drivers etc
● Reserve services from suppliers for each booking
● Communicate with Inbound Teams to ensure smooth Operations and Reservation
● Brief guides in detail for each booking
● Manage Tour Plan System for Job Order to guides and drivers
● Manage Tour Plan System for Cash Advance Report for tour guides
● Manage Tour Plan System for Guide Fee Report of tour guides
● Submit Cash Advance and Guide Fee Request to Supervisor/Manager for the approval
● Provide feedback and coach: guides, vehicle, and suppliers to minimize complaints and our environmental impacts
● Discuss with our supplier about our responsible tourism commitments and requirements
● Manage Guides’ KPIs by using the Customer Satisfaction Surveys
● Support Supervisor/Assistant Manager/Manager in recruiting and training guides
● Inspect new suppliers as per schedule with Product Team
● Attend scheduled meeting with Operations Team
● Coordinate annual guide training including topics on responsible tourism and ensure that the right message will be discussed to minimize travelers negative impact and maximize positive ones
● Attend staff training
● Ride along with guide and clients to monitor the quality and maintain relationships with suppliers
● Raise hot issue/s with solution to Supervisor/ Manager
● Implement EXO Responsible Travel policy, Wildlife Code of Conduct, ChildSafe policy and Ethical code.
Qualifications:
● Bachelor’s degree in Tourism or related field
● At least 2 years at the same position
● Good command over verbal & written English. Other language (German or Spanish, French..) is a plus
● Experience in Travel Company and Operations Task
● Interest and/or experience in the travel industry
● Understanding of sustainability and responsible tourism is a plus.
Skills:
● Very detail oriented and service minded
● Good communication and execution skills
● Excellent skills in Microsoft Office & Travel software
● Be able to suggest improved ways of working to positively impact people’s life and the environment
Benefits:
● Work in a friendly working environment and good team building activities
● 18 days of annual leave and can be carried to the next year
● Parking fee support
● Health insurance and accident insurance
● Other benefits according to the festive seasons will be shared at the interview
● Flexible working style, can work from home or at the office
● Participate in all online training programs of the whole EXO Group
● Priority pricing policies for family’s trips
● 13th month salary up to the business performance of each year.
How to apply:
As an equal opportunity employer, if you have a passion for travel, believe that travel can be a real force for good in the world, and have skills that can help us achieve our mission, we would love to hear from you.
Interested candidates are invited to send your CVs with a covering letter in English to HR department at [email protected]
- Được thành lập từ 20/08/2008, với khả năng và hướng đi rõ ràng, Sapo nhanh chóng khẳng định được vị trí hàng đầu trong việc xây dựng nền tảng công nghệ hỗ trợ lĩnh vực bán lẻ và TMĐT. Tính đến tháng 1/2023, Sapo đã đồng hành cùng hơn 190,000 Doanh nghiệp và chủ kinh doanh trên hành trình phát triển, trở thành Nền tảng quản lý và bán hàng đa kênh được sử dụng nhiều nhất Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Thể thao
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Tháng 9/ 2013: Sapo mở chi nhánh tại Hồ Chí Minh
- Tháng 4/ 2018: Bizweb và Sapo chính thức hợp nhất trở thành nền tảng quản lý và bán hàng đa kênh Sapo với hơn 47,000 khách hàng
- Tháng 10/ 2014: Ra mắt phần mềm quản lý bán hàng thông minh Sapo.vn
- Tháng 1/ 2014: CYBERAGENT VENTURES - quỹ đầu tư thuộc tập đoàn Cyberagent Nhật Bản đầu tư vào Bizweb
- Năm 2015: Sapo được trao tặng danh hiệu Sao Khuê năm 2015 với hơn 5000 khách hàng
- Năm 2013: Bizweb đã ghi danh vào giải thưởng Nhân tài đất Việt 2013 với hơn 4000 khách hàng
- Năm 2012: Bizweb được trao tặng danh hiệu Sao Khuê năm 2012 với hơn 2000 khách hàng
- Năm 2010: Sapo cho ra mắt giải pháp bán hàng trực tuyến Bizweb
- 2008: Công ty được thành lập
Mission
Ngay từ khi thành lập, Sapo đã xác định cho mình sứ mệnh “Làm cho việc bán hàng dễ dàng hơn”.
Review SAPO Technology
Đồng nghiệp thân thiện hỗ trợ giúp đỡ, phúc lợi, đãi ngộ tốt
Công ty training đào tạo bài bản, lộ trình rõ ràng nhưng phải mất 2 tuần mới hiểu (rw)
Môi trường lành mạnh không toxic, hỗ trợ lẫn nhau, nên thay đổi cơ chế lương hấp dẫn hơn giúp nhân viên hăng hái làm việc (rw)